تساوی اتلتیکو مادرید و پیروزی منچسترسیتی مقابل دیناموکیف  

در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی تیم منچسترسیتی به پیروزی ارزشمند خارج از خانه دست یافت و اتلیکو مادرید مقابل آندهوون متوقف شد.

12788188_176514596059649_1559792620_nدر آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهای لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته دو دیدار همزمان برگزار شد که تیم فوتبال دیناموکیف اوکراین میزبان منچستر سیتی بود.

این دیدار در ورزشگاه المپیک شهر کیف برگزار شد که در پایان این بازی تیم میزبان سه بر یک مقابل منچسترسیتی تن به شکست داد.

گُل نخست این بازی را سرخیوآگوئرو مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی با پاس خوبی یحیی توره  به ثمر رساند.

تیم دینا کیف با دریافت این گُل حملات خود را بالای دروازه سیتی شدید کرده اما برعکس تیم سیتی توسط داوید سیلوا هافبک اسپانیایی خود به گُل دوم دست پیدا کرد.

نیمه این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید، اما با شروع نیمه دوم و نیمه  مربیان دینا موکیفی‌ها بازی را کاملا تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۸ توسط ویتالی بولیکی به گُل نخست خود دست یافت.

 گُل سوم نماینده انگلیس را نیز یحیی توره هافبک باتجربه و اهل ساحل عاج  سیتی در دقیقه ۹۰ بازی به ثمر رساند.

منچستر سیتی با پیروزی ۳ بر ۱  خارج از خانه راه  صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها را هموار تر کرده است.اما در دیدار دیگر از این رقابت‌ها  دوتیم اتلتیکومادرید و آیندهوون هالند مقابل هم قرار گرفت که در نتیجه به تساوی صفر بر صفر دست یافتند.در این بازی آیندهوون میزبان نماینده اسپانیا بود که توانست با یک بازی کن کمتر این تیم را متوقف کند.

گاتسون پریرو مدافع تیم آیندهوون با در یافت دومین کارت زرد در دقیقه ۶۸  از بازی اخراج شد، شاگردان سیمئونه از فرصت بدست آمده استفاده نتوانست و نتیجه‌ی این بازی به مرحله برگشت دیدار این دو تیم واگزار شد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده از مرحله رفت این رقابت‌ها بنفکا پرتگال با نتیجه یک بر صفر زینت روسیه شکست داده، پارسن جرمن فرانسه ۲ بر ۱ چلسی انگلستان را از پیش رو برداشته، خنت بلژیک ۳ بر ۲ مغلوب وولفسبورگ آلمان شده، رئال مادرید اسپانیا ۲ صفر آ اس روم ایتالیا را شکست داده،  آرسنال انگلیس ۲ صفر مغلوب بارسلونا اسپانیا شده و بایرن مونیخ آلمان مقابل یوونتوس ایتالیا به تساوی یک بر یک دست یافته است.

مطالب مرتبط