یک زن در بنگلادش به جرم رای دادن به حزب مخالف مورد تجاوز گروهی قرار گرفت

محکمه‌ی در بنگلادش حکم بازداشت هفت مرد که متهم به تجاوز گروهی به یک زن است را صادر کرده است.blank

خانواده این زن با درج شکایتی گفته که پس از انتخابات پارلمانی این کشور، هفت مرد شب‌هنگام به منزل آنان حمله کرده و به این زن به صورت گروهی تجاوز کرده‌اند. دلیل این تجاوز رای‌ دادن به حزب مخالف خوانده شده‌ است.

هفته گذشته همسر این زن شکایتی را درج کرده که بر اساس آن این مردان، به زور وارد خانه‌ آنها در منطقه نواخالی شده‌، او و چهار فرزندشان را با طناب بسته‌اند و در نیمه شب به زن او تجاوز کرده‌ است.

همسایه‌ها پس از بیرون رفتن مردان مهاجم، به اعضای این خانواده کمک کرده و زن که حدودا ۳۵ ساله است را به شفاخانه منتقل کرده‌اند.

گفته می‌شود هواداران دولت در هنگام رای‌دهی به این زن اخطار داده بودند که اگر به حزب مخالف رای دهد، چنین عواقبی در انتظارش خواهد بود.

این زن به خبرنگاران گفته که او به حزب ملی بنگلادش رای‌ داده است. محکمه از رهبر محلی حزب عوامی به عنوان یکی از متهمین تحت بازداشت یاد کرده است. حزب عوامی از سال ۲۰۰۹ به این‌سو قدرت را در بنگلادش در دست دارد.

زنی که مورد تجاوز قرار گرفته گفته که مخالفت او بیش از همه به رییس محلی حزب عوامی گران تمام شده و او هم کسانی را برای تجاوز به خانه آنها فرستاده است.

حزب عوامی، این اتهام‌ها را رد کرده اما رهبر محلی حزب در نواخالی را اخراج کرده‌اند. از سوی‌هم افراد بازداشت شده نیز وقوع چنین جرمی را انکار کرده‌اند.

پیروزی حزب عوامی در انتخابات یکشنبه هفته گذشته به گفته مخالفان دولت، با اتکا به خشونت و ارعاب و تقلب بوده است. تنش‌های بین موافقان و مخالفان دولت بعد از انتخابات منجر به کشته شدن ۱۷ نفر در بنگلادش شده است.

 

مطالب مرتبط