فقر و فحشا؛ بهره‌کشی جنسی تاجران ثروتمند چینی از دختران فقیر پاکستانی

چینی‌ها از طریق مراکز غیرقانونی همسریابی در پاکستان، دختران خانواده‌های فقیر را به دام انداخته و پس از ازدواج جعلی آنان را برای بهره گیری جنسی یا فروش اعضای بدن شان به چین انتقال می‌دهند.blank

به نقل از رسانه‌های پاکستانی، سفارت چین در اسلام آباد روز گذشته با نشر اعلامیه‌ی گفته است که بر اساس قوانین چین این نوع تشبثات ممنوع است. این سفارت افزوده که در همکاری با مقام‌های پاکستانی برای جلوگیری از این کار غیرقانونی اقدام می‌کند.

سفارت چین در این اعلامیه گفته است: «شهروندان چین و پاکستان مراقب باشند تا اغفال نشوند…امیدواریم که مردم به معلومات گمراه کننده باور نکنند و برای حفظ دوستی چین-پاکستانی همکاری کنند.»

یک روز پیش از واکنش سفارت چین، شبکۀ اری نیوز پاکستان گزارشی را نشر کرد که در آن خبرنگاران این رسانه سرزده وارد یکی از مراکز غیرقانونی همسریابی در شهر لاهور می‌شوند، جایی‌که چندین مرد چینی با دختران نوجوان پاکستانی دیده‌ می‌شوند.

اری نیوز در این گزارش گفته است که اعضای گروه مظنون چینی قاچاقبران انسان نکاح‌نامه یا سایر مدارک رسمی ازدواج را با خود نداشتند.

در این گزارش هیچ یک از مردان چینی مدرک نداشتند که در آن نشان دهند که به دین اسلام مشرف شدند، زیرا به اساس قانون پاکستان، هرمرد غیر مسلمان که با دختر مسلمان پاکستانی ازدواج می‌کند، باید پیش از ازدواج به اسلام رو بیاورد.

مطالب مرتبط