ریال مادرید در صدر پردرآمدترین باشگاه فوتبال جهان

بر بنیاد اعلام شاخص «اسپکتیتر ایندکس» درباره درآمد باشگاه‌های فوتبال جهان در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ باشگاه ریال مادرید در این فصل با ۷۵۰ میلیون یورو بیشترین درآمد را داشته است.blank
اسپکتیتر ایندکس با نشر شاخص درآمد مالی باشگاه‌های فوتبال دنیا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ باشگاه ریال مادرید را در این فصل به عنوان پردرآمدترین باشگاه فوتبال دنیا اعلام کرد.
نظر به فهرست اعلام شده از سوی اسپکتیتر، باشگاه‌های فوتبال بارسلونا و منجستریونایتد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم پردرآمدترین باشگاه‌های جهان را از آن خود کردند.
ریال مادرید در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ مبلغ ۷۵۰ میلیون یورو درآمد داشته. بارسلونا با ۶۹۰ میلیون یورو و منچستریونایتد با ۶۶۶ میلیون یورو به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم این فهرست قرار دارند.
در این فهرست، باشگاه فوتبال بایرن مو نیخ با ۶۲۹ میلیون یورو در ربته چهارم و منچسترسیتی تیم انگلیسی که مالکیتی عربی دارد با ۵۶۸ میلیون یورو در رتبه پنجم قرار گرفته‌اند.
پاری سن ژرمن، دیگر باشگاه بزرگ اروپایی که مالکیت آن در اختیار سرمایه‌گذاران عرب است با ۵۴۱ میلیون یورو در رتبه ششم و لیورپول با ۵۱۳ میلیون یورو در رتبه هفتم این جدول قرار گرفته است.

مطالب مرتبط