بارسلونا با درخشش لیونل مسی لیورپول را تحقیر کرد

تیم فوتبال بارسلونا توانست در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش فوق ستاره ارجنتاینی خود لیونل مسی، تیم فوتبال لیورپول را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست بدهد و در آستانه صعود به دیدار فینال این رقابت‌ها قرار بگیرد.blank

شب گذشته (چهارشنبه) در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، بارسلونا میزبان لیورپول بود که آبی‌اناری‌ها به لطف درخشش مسی توانستند به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.

افق را در تلگرام بخوانید

بازی در نیمه اول متعادل آغاز شد و هردو تیم محتاطانه عمل می‌کردند؛ اما در دقیقه ۲۶ این بارسلونا بود که به گل رسید. ارسال عرضی و مواج آلبا از سمت چپ، با ضربه تمام‌کننده لوییس سوارز در مقابل دروازه همراه شد تا بارسلونا به گل اول دست یابد. نیمه اول بازی با تک گل سوارز به پایان رسید.

نیمه دوم بازی را سرخ‌پوشان لندن، توفانی آغاز کردند و در همان ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفتند؛ اما ضربه تماشایی جیمز میلنر از سمت چپ محوطه با واکنش فوق‌العاده ترشتگن همراه شد. فشار لیورپولی‌ها روی دروازه بارسلونا ادامه داشت؛ اما در دقیقه ۷۴ بارسا به گل دوم رسید. روی حرکت مسی و اشتباه مدافعان لیورپول، سوارز در محوطه جریمه، صاحب فرصت شد؛ اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند، خود مسی موفق شد با حضوری به‌موقع در مقابل دروازه خالی، گل دوم را وارد دروازه آلیسون کند.

این پایان کار نبود در دقیقه ۸۳ بازی بارسایی‎ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شدند که لیونل مسی با یک ضربه تماشایی، غیرقابل مهار و دقیق از فاصله‌ زیاد موفق شد گل سوم را به ثمر رسانده و برتری تیم‌اش را افزایش دهد.

بازی با همان نتیجه سه بر صفر به‌نفع بارسلونا پایان یافت.

بهترین بازیکن میدان این دیدار لیونل مسی، فوق ‌ستاره ارجنتاینی بارسلونا شد.

مطالب مرتبط