نانیت؛ لباسی که با مشکلات تنفسی نوزادان مبارزه می‌کند

دانشمندان فناوری موفق به ساخت لباس هوشمندی شدند که با مشکلات تنفسی نوزادان مبارزه می‌کند. این لباس دارای سنسورها (حسگرهای) هوشمند و اپلیکیشن ویژه تنظیم تنفس کودکان است.blank

این لباس موسوم به «نانیت» است و یکی از برترین محصولات تامین سلامت نوزادان شناخته شده‌است که ریتم تنفس نوزاد و سلامتی او را به‌طور دایم رصد می‌کند.

ریتم تنفس نوزادان یکی از مسائل مهم در سلامت آنان است. برخی از نوزادان که با مشکلات ریه و تنفس به‌دنیا می‌آیند، نیاز مبرم به مراقبت‌های حرفه‌ای پس از تولد دارند، بر همین اساس است که توصیه می‌شود برای مراقبت از این نوع نوزادان تمهیداتی ویژه اندیشیده شود.

افق را در تلگرام بخوانید

این دستگاه که اخیرا برای حفظ سلامت نوزادان معرفی شده‌است، دستگاه تامین سلامت نانیت است. این دستگاه در واقع نوعی سیستم مانیتورینگ سلامت مخصوص کودک است که روی لباس اصلی کودک پوشانده می‌شود و بدون هیچ مشکلی وضعیت سلامت کودک را ارزیابی می‌کند.

سازندگان این لباس هوشمند معتقد اند که به کمک این لباس می‌توان از بسیاری از مشکلات حاد ریوی کودکان پیش‌گیری کرد. این لباس دارای سنسورهای هوشمند ارزیابی منظم سیستم تنفسی نوزاد است و همچنین دارای بسته نرم‌افزاری قابل نصب روی گوشی هوشمند والدین می‌باشد.

این لباس همچنین از بسته نرم‌افزاری سنجش کیفیت تنفس کودک برخوردار است.

مطالب مرتبط