مشاور پیشین غنی:

برای استخدام زنان در ارگ، از آنان درخواست سکس می‌شود

یکی از مشاوران پیشین اشرف‌غنی؛ رییس ‌جمهوری به‌تازگی مدعی شده‌است که تعیینات زنان در ارگ ریاست جمهوری در بدل «انجام سکس» اجرا می‌شود.blank

حبیب احمدزی؛ مشاور پیشین آقای غنی در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی خورشید گفته‌است که ارگ ریاست جمهوری غرق در «فحشا» است و برای تعیین بانوان جوان در کرسی‌های این اداره از آنان درخواست سکس می‌شود.

او همچنین ادعا کرده که شماری از وکلای زن در مجلس نمایندگان نیز که بیش از ۶۰۰ رای نداشتند با همکاری مستقیم ارگ برنده اعلام شدند.

در همین حال، مریم وردک؛ مشاور پیشین شورای امنیت ملی و کارشناس امنیتی هم این موضوع را تایید کرده‌است. او در مصاحبه با یک رسانه‌ هندی گفته‌است که حرف‌های آقای احمدزی واقعیت دارد و در ارگ در بدل سکس برای بانوان جوان چوکی داده می‌شود.

با این حال، شاه‌حسین مرتضوی؛ معاون سخنگوی ریاست جمهوری این ادعاها را رد کرده‌است. او در صفحه‌ فیسبوک‌اش نوشته که جنگ روانی هدفمند به‌هدف تخریب افراد و دستگاه‌های حکومتی آغاز شده‌است. با این حال، آقای مرتضوی، اذعان کرده که کاستی‌هایی در حکومت فعلی وجود دارد، اما «تخریب شخصیت‌ها و دستگاه حکومتی» اقدامات سیاسی است.

افق را در تلگرام دنبال کنید

ادعای تقاضای جنسی از بانوان در قبال استخدام آن‌ها در سمت‌های دولتی در حالی مطرح می‌شود که رییس جمهور غنی پیش از این بارها گفته‌بود که آزار و اذیت زنان برای او قابل قبول نیست.

مطالب مرتبط