بازی فوتبال افغانستان و تاجکستان با هزینه شخصی مربی تیم ملی نشر شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشور اعلام کرده که حق پخش تلویزیونی مسابقه روز جمعه با تاجیکستان را از هزینه شخصی‌اش خریداری کرده‌، تا مردم بتوانند این بازی را در داخل افغانستان تماشا کنند.

blank

تیم ملی فوتبال کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تاجیکستان رفت  که بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

حالا با گذشت دو روز از این مسابقه، انوش دستگیر؛ سرمربی تیم ملی فوتبال کشور امروز(یک‌شنبه، ۱۹ جوزا) در صفحه فیس‌بوک‌اش مدعی شده‌است که هیچ شبکه‌ی تلویزیونی در داخل افغانستان، برای نشر قانونی این مسابقه با شبکه ورزش تاجیکستان تماس برقرار نکرده‌اند.

وی افزوده که یک ساعت قبل از شروع بازی مسئولان شبکه ورزشی تاجیکستان با حضور در رختکن تیم ملی به وی ابلاغ کردند که قصد دارند نشرات ماهواره‌ای خود را روی خاک افغانستان ببندند.

افق را در تلگرام دنبال کنید

دستگیر مدعی شده که هزینه پخش این مسابقه را از جیب شخصی‌اش پرداخت کرده‌است.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از رسانه‌های داخلی خواسته تا در آینده در قسمت پخش تلویزیونی مسابقات تیم ملی، تلاش بیشتری انجام دهند،  زیرا به گفته او،  حق مردم است که مسابقات تیم ملی فوتبال کشورشان را فارغ از هر نتیجه‌ای تماشا کنند.

انوش دستگیر در پایان با اشاره به نتیجه به دست آمده در این مسابقه نیز گفت:« امیدوارم از دیدن مسابقه لذت برده باشید. من شخصا از نتیجه راضی نیستم چون حق ما برد بود. اما تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد و با یک برد یا باخت، پلان ما تغییر نخواهد کرد. همان‌طور که گفتم صعود در جام ملت های آسیا ٢٠٢٣ از جمله اهداف اساسی ما می‌باشد.»

 

مطالب مرتبط