مدونا: در آغاز فعالیتم چندین بار از من درخواست رابطه جنسی شد

مدونا در مصاحبه‌ با یک مجله موسیقی گفت زمانی که خواننده‌ای جوان و جویای نام بود، افراد بانفوذی در این حرفه کوشیدند تا از او استفاده جنسی کنند.blank

به نقل از ایندیپندنت، نماد موسیقی پاپ به «اِن اِم ای» گفته است زمانی که هنرمند جوان و تازه‌کاری بود که امید داشت تا در حوزه هنر موسیقی «به جایی برسد»، «در خیلی از موقعیت‌ها مردان می‌خواستند از قدرتشان سوءاستفاده کنند».

او گفت: «من هنرمندی بودم تازه‌کار و خواهان کمک و باید  نزد دست‌اندرکاران ضبط موسیقی یا دی جی‌های بانفوذ می‌رفتم و می‌گفتم: می‌شود کمکم کنید؟ می‌شود به این آهنگ گوش کنید؟ می‌شود مرا به افراد مربوطه معرفی کنید؟ می‌شود برای کمپانی موسیقی‌تان با من قرارداد ببندید؟ و بسیاری از آنها می‌گفتند: بله، به‌شرط آن‌که تو هم این «کار» را بکنی، و معمولا هم منظورشان تن دادن به رابطه جنسی بود».

مدونا موقعیتی را به‌خاطر می‌آورد که بسیار بی‌پول بود و نزدیک بود به چنان درخواستی تن بدهد، اما در نهایت نتوانست خودش را به انجام آن قانع کند.

او می‌افزاید: «می‌دانستم که اگر آن کار را بکنم، دیگر نخواهم توانست در آینه به خودم نگاه کنم. پس به همان شکل ادامه دادم. هنرمند تشنه‌ای بودم و منتظر تا کشتی کامیابی‌ام از راه برسد، و جالب آن‌که دست آخر یک مرد همجنس‌گرا با من قرارداد بست که هیچ انتظار جنسی از من نداشت و فقط برای موسیقی‌ام ارزش قایل بود».

مدونا روز جمعه چهاردهمین آلبوم خود را با نام «مادام ایکس» منتشر کرد.

قبل از این، آلبوم «قلب شورشی» او در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود.

مطالب مرتبط