ترامپ: هر گونه حمله ایران با نیروی قدرتمند و کوبنده امریکا روبرو می‌شود

دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا ایران را تهدید به پاسخ قدرتمند و کوبنده در صورت حمله به هر هدف امریکایی کرد.blank

رییس جمهوری امریکا در توییتر نوشت: «هر گونه حمله از سوی ایران به هر هدف امریکایی با نیرویی قدرتمند و کوبنده مواجه می‌شود.»

در این رشته توییت آمده است: «رهبران ایران معنی کلماتی چون «خوبی» یا «دلسوزی» را هرگز نفهمیده‌اند. متاسفانه تنها چیزی که آن‌ها درک می‌کنند زور و قدرت است. امریکا بزرگترین قدرت نظامی در جهان است و تنها در دو سال گذشته ۱.۵ تریلیون دالر در آن سرمایه‌گذاری شده است.»

آقای ترامپ نوشت: «مردم خوب ایران بدون هیچ‌ دلیلی در حال عذاب کشیدن هستند. رهبران آنان پول ایران را صرف ترور می‌کند و مقدار اندکی را برای باقی مسائل می‌گذارد. امریکا هنوز استفاده ایران از بمب ‌های کنارجاده‌ای و ای‌اف‌پی را که ۲۰۰۰ امریکایی را کشته و تعداد زیادی را زخمی کرده فراموش نکرده است.»

رییس جمهوری امریکا این رشته توییت را با تهدید مستقیم ایران پایان داد: «سخنان توهین‌آمیز و جاهلانه ایران که امروز بیان شد تنها نشان دهنده این است که آنان فهمی از واقعیت ندارند. هرگونه حمله از سوی ایران به هر هدف امریکایی با با نیرویی قدرتمند و کوبنده مواجه خواهد شد. در برخی مکان‌ها کوبنده به معنی نابودی کامل است. دیگر خبری از جان کری و اوباما نیست.»

مطالب مرتبط