میلیاردر امریکایی ۹۰ درصد ثروت‌اش را صرف امور بشردوستانه و تبلیغات ترامپ می‌کند

برنی مارکوس؛ میلیاردر امریکایی و از بنیان‌گذاران شرکت هوم دپو اعلام کرده‌است که قصد دارد بیش از ۹۰ درصد از ثروت خود را صرف امور بشردوستانه و نیز کمپاین انتخاباتی دونالد ترامپ کند.blank

آقای مارکوس، امروز سه شنبه، ۹ جولای در گفتگو با نشریه (Atlanta Journal Constitution) گفته‌است که بخش قابل توجهی از این ثروت را صرف امور بشردوستانه می‌کند و بخشی از آن را به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ به مصرف می‌رساند.

او گفته‌است: «من هرچه که نیاز داشته باشم در اختیار دارم. من خیلی خوب زندگی می‌کنم، فرزندانم مراقب من هستند و همه‌چیز خوب پیش می‌رود. اکنون زمان آن است که پول‌هایم را در جای درستی صرف کنم.»

این میلیاردر امریکایی ۹۰ سال عمر دارد و ثروت او بنا بر اعلام نشریه فوربز، ۵٫۸ میلیارد دالر گفته شده‌است.

برنی مارکوس همچنین یکی از حامیان مهم سیاستمداران امریکایی است و پیش از این نیز از مهم‌ترین حامیان مالی دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور امریکا در انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی بود.

او معتقد است که دونالد ترامپ شایسته حمایت است. به‌گفته او، سیاست‌های ترامپ باعث اشتغال در امریکا شده‌است و در رقابت تجاری میان چین و امریکا دونالد ترامپ ایستاده و نیز با تجاوزات ایران و کوریای شمالی مقابله کرده‌است.

این در حالی است که پیش از این، مردم امریکا، در یک نظرسنجی ۵۳ درصد مردم امریکا از ترامپ و سیاست او ابراز نارضایتی کرده‌بودند.

مطالب مرتبط