کاخ سفید وضعیت صحی ترامپ را «بسیار خوب» اعلام کرد

کاخ سفید اعلام کرد که وضعیت صحی دونالد ترامپ؛ رییس جمهوری امریکا پس از انجام یک آزمایش از قبل برنامه‌ریزی نشده «بسیار خوب» است.blank

کاخ ریاست جمهوری امریکا تایید کرد که آقای ترامپ روزشنبه، ۱۶ نوامبر در مرکز صحی «والتر رید» در واشنگتن یک آزمایش فزیکی و تعدادی آزمایش‌های دیگر داده‌است.

این آزمایش در برنامه معمول رییس جمهوری امریکا وجود نداشت و هیچ جزییاتی هم از آن منتشر نشده است. آزمایش صحی آقای ترامپ ده ماه بعد از آزمایش سالانه او انجام شده‌است؛ آزمایشی که در آن گفته شد وضعیت سلامت رییس جمهوری امریکا «خیلی خوب» است.

استفانی گریشام؛ مسوول روابط عمومی کاخ سفید گفت: «دیروز در برنامه رییس جمهوری امریکا رخصتی بوده و بنابراین آزمایش در این روز انجام شده و آقای ترامپ کماکان سالم و پرانرژی است و مشکلی ندارد.»

گرچه هیچ اطلاعاتی از این آزمایش آقای ترامپ منتشر نشده است اما دو آزمایش اخیر او زودتر از موعد در برنامه کاری‌اش قرار گرفته است. او از زمانی که به ریاست جمهوری امریکا رسیده، نه بار به مرکز والتر رید رفته است.

دونالد ترامپ با ۷۳ سال، سالمندترین فردی است که رییس جمهور امریکا شده و مسأله سلامت او در گذشته هم توجه زیادی راجلب کرده بود.

 

 

مطالب مرتبط