لیونل مسی از توپ طلای ششم رونمایی کرد

لیونل مسی شنبه‌شب (۱۷ قوس) از توپ طلای ششم که هفته پیش به‌دست آورد، رونمایی کرد.blank

این بازیکن تیم بارسلونا در حالی از توپ طلای ششم خود رونمایی کرد که بارسلونا شب گذشته ساعت ۱۱:۳۰ در نیوکمپ میزبان مایورکا بود.

لیونل مسی همچنان نمایشی خیره‌کننده در برابر مایورکا داشت و در شب شکست رونالدو و یوونتوس، با هت‌تریک خود موفق به گذر از رکورد CR7 شد.

بارسلونا که می‌دانست رئال با برتری ۲-۰ بر اسپانیول به صدر جدول صعود کرده، نیاز به پیروزی با دو گل داشت تا جایگاه خود را پس بگیرد و بازی را توفانی آغاز کرد.

۱۵ دقیقه زودتر و کیلومترها دورتر در شهر رم، لاتزیو و یوونتوس در دیداری حساس برابر یکدیگر قرار گرفته‌بودند و چشم‌های بسیاری منتظر نمایش کریستیانو رونالدو بود. بهترین بازیکن فصل قبل سری آ که قافیه را در توپ طلا به رقیب همیشگی خود مسی باخته بود، انگیزه‌های فراوانی برای گلزنی و درخشش داشت. یوونتوس هم در صورت برتری می‌توانست صدر جدول را از اینتر پس بگیرد و برای این مهم چشم به ساق‌های رونالدو داشت.

در حالی که ده دقیقه از بازی بارسا گذشته بود، یووه در دقیقه ۲۵ بازی با لاتزیو به گل رسید و زننده این گل رونالدو بود.

در نیوکمپ ابتدا گریزمان بود که روی پاس تراشتگن گلزنی کرد و دقیقه ۱۷ نوبت به لیونل مسی رسید تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند و پاسخ گل رونالدو را داده باشد.

بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۱۸ پشت محوطه جریمه توپ را از گریزمان گرفت و با یک شوت فنی استثنایی توپ را دور از دستان گلر مایورکا وارد دروازه کرد.

بارسا که دقیقه ۳۶ یکی از دو گل‌اش پاسخ داده شده‌بود، دقیقه ۴۱ توسط مسی به دومین گل خود دست یافت.

این بار پاس گل را راکیتیچ داد و مسی تقریبا مشابه گل اول خود توانست توپ را به تور دروازه برساند. یک ضربه پای چپ دقیق و تماشایی دیگر از فوق ستاره ارجنتاینی. با این دو گل حالا مسی در چهاردهمین فصل متوالی به رکورد ۱۰ گل یا بیشتر در لالیگا دست یافت.

بارسا سه دقیقه بعد توسط سوارز به گل چهارم نیز رسید تا نیمه اول را با برتری قاطع ۴-۱ به رختکن برود.

نیمه دوم اما شرایطی متفاوت داشت.

در الیمپیکوی رم، یوونتوس که ۱۰ نفره شده‌بود، دو گل دیگر از لاتزیو دریافت کرد و با شکست ۳-۱ شانس بازگشت به صدر جدول را از دست داد. تک گل رونالدو کمکی به یوونتوس نکرد و بانوی پیر، رم را بازنده به مقصد تورین ترک کرد؛ اما جشن لیونل مسی در نیوکمپ ادامه داشت.

مطالب مرتبط