بازیکن اخراجی رئال، بهترین بازیکن سوپرکاپ اسپانیا شد

فدریکو والورده؛ ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید که با خطا روی مهاجم حریف مانع از گلزنی او شد و کارت سرخ گرفت، به‌ عنوان بهترین بازیکن سوپرکاپ اسپانیا انتخاب شد.blank

این هافبک جوان رئال مادرید که یکی از بهترین‌های این تیم در فصل جاری بوده، در پایان این رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. این هافبک در برابر والنسیا و اتلتیکومادرید از ستاره‌های میانه زمین بود و در فینال هم به درخشش خود ادامه داد.

والورده، در دیدار نهایی مقابل اتلتیکومادرید در دقیقه ۱۱۵ با تکلی که روی موراتا انجام داد، کارت سرخ گرفت و از بازی اخراج شد.

این کارت سرخ والورده شجاعانه بود و او با تکل خود روی موراتا یک گل را برای تیمش خرید.

زین‌الدین زیدان در پایان بازی، در مورد والورده گفت: او بهترین بازیکن رقابت‌ها شد و برایش بسیار خوشحالم. فدریکو والورده کارش را عالی انجام داد. او در هنگام تکل کاری که باید را انجام داد. تکل خشن و زشتی بود؛ ولی کاری بود که باید انجام می‌شد. در پایان مهم بود که از موراتا عذرخواهی کرد و این نشان از شخصیت بالای والورده دارد.

سیمئونه؛ سرمربی اتلتیکومادرید نیز در مورد والورده گفت: والورده به دلیل اخراجش بهترین بازیکن انتخاب شد. اگر بازیکن رئال مادرید آلوارو موراتا را متوقف نمی‌کرد به احتمال زیاد اتلتیکو به گل می‌رسید و قهرمان سوپرکاپ می‌شد.

او همچنین افزود، تکل والورده مهم‌ترین لحظه بازی بود. به او گفتم که هرکسی جای تو بود، همین کار را می‌کرد. به نظرم اهدای جایزه بهترین بازیکن زمین به والورده کاملاً به جا بود؛ چون او با حرکتش، برنده بازی را مشخص کرد. حالا باید ببینیم چند جلسه محروم می‌شود.

والورده؛ ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید جایزه خود را از دست لوئیس انریکه؛ سرمربی اسپانیا دریافت کرد.

مطالب مرتبط