والورده اخراج شد، ستین سرمربی بارسلونا شد

پس از ۱۷ سال سرمربی باشگاه بارسلونا اخراج شد و سرانجام کار والورده در بارسا به پایان رسید و این باشگاه از توافق با کیکه ستین؛ مربی رئال بتیس خبر داد.blank

باشگاه بارسلونا پس از نتایج ضعیف سرمربی این تیم‌ اعلام کرد با ارنستو والورده بر سر فسخ قراردادش به توافق رسیده و این مربی از باشگاه جدا شده‌است.

این در حالی است که بارسلونا به دور یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

باشگاه بارسلونا با ستین تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد بسته و مراسم معرفی این مربی امروز در نیوکمپ برگزار می‌‌شود. این مربی اسپانیایی هدایت راسینگ سانتاندر، لاس پالماس، رئال بتیس و تیم ملی گینه استوایی را در کارنامه خود دارد.

ارنستو والورده در سال ۲۰۱۷ هدایت باشگاه بارسلونا را برعهده گرفت. این مربی در ۱۴۵ بازی هدایت این باشگاه را برعهده داشت و توانست ۹۷ پیروزی، ۳۲ تساوی و ۱۶ شکست به دست آورد.

والورده در این مدت فاتح دو لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپرجام اسپانیا شد و دو شکست پیاپی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر رم و لیورپول و همچنین شکست اخیر از اتلتیکو مادرید در سوپرجام اسپانیا موجب شد تا همکاری سرمربی اسپانیایی با باشگاه کاتالان به پایان برسد.

آبی اناری‌ها در هردو بازی لیگ قهرمانان در حالی مغلوب حریف خود شدند که دیدار رفت را با یک پیروزی قاطع پشت سر گذاشته بودند و کمتر کسی تصور می‌کرد که این تیم در خانه حریف چنین شکست‌هایی را تجربه کند. به دلیل همین نتایج ضعیف سرانجام کار والورده در بارسا به پایان رسید.

مطالب مرتبط