زیدان در پایان فصل جاری از رئال خداحافظی می‌کند

یک سایت فرانسوی نوشته است که زین الدین زیدان سرمربی باشگاه رئال مادرید قصد دارد ازهدایت این باشگاه در پایان فصل کناره گیری کند.blank

باشگاه رئال مادرید با شکست دادن وایادولید به صدر جدول لالیگا برگشت. ۱۰۰ روز سلطه باشگاه بارسلونا در لالیگا با یک گُل بازیکنان رئال در ال سوریا پایان یافت و زیدان حالا توانسته تیمش را به عنوان مدعی اول قهرمانی اسپانیا بدل کند.

زیدان که تابستان سال ۲۰۱۸ و پس از دو سال و نیم از هدایت رئال استعفا کرده بود، ماه مارچ سال ۲۰۱۹ یک بار دیگر به این باشگاه بازگشت.

زیدان با رئال فصل جاری را خوب شروع نه کرد و به خصوص شکست در زمین مایورکا باعث شد تا خبر های برکناری او شنیده شوند.اما این سرمربی فرانسوی اوضاع رئال را تغیر داد و فعلا این باشگاه کاملا متفاوت با چند ماه پیش است.

بر اساس ادعای (soccerlink.fr) زیدان پس از شکست رئال از مایورکا که شایعات مربوط به اخراجش و آمدن مورینیو شنیده شد، از فلورنتینو پرز رئیس رئال آزرده خاطر شده است. رابطه این دو دیگر مثل سابق نیست و زیدان قصد دارد در پایان فصل از هدایت رئال کنار برود.

یکی دیگر از عوامل اختلاف بین پرز و زیدان، مخالفت پرز با خدمت گرفتن پوگبا است. زیدان تاکید کرده بود که پل پوگبا مهره تعیین کننده او برای فصل جاری خواهد بود ولی در نهایت با جذب او موافقت نشد.

طبق ادعای (soccerlink.fr) زیدان اگر بتواند رئال را قهرمان اروپا کند، کناره گیری اش قطعی خواهد بود و مقصد بعدی زیدان نیز باشگاه یوونتوس است.

مطالب مرتبط