شور و هیجان دوباره در فوتبال اروپا

امشب (سه ‌شنبه) پس از دو ماه دوباره شور و هیجان در فوتبال اروپا با دو دیدار در رقابت‌های لیگ قهرمانان شروع می‌‌شود.blank

لیگ قهرمانان اروپا، دوباره پس از دو ماه از سر گرفته می‌شود و در نخستین شب از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها اتلتیکو مادرید به مصاف لیورپول؛ مدافع عنوان قهرمانی می‌رود و دورتموند با پاری سن ژرمن بازی می‌کند.

اوج هیجان در حالی در شهرهای مادرید و دورتموند برقرار است که هر چهار تیم نسبت به دو ماه قبل در شرایط متفاوتی برابر همدیگر قرار خواهند گرفت.

اتلتیکو مادرید – لیورپول
اتلتیکو، تیم چهارم لالیگا در واندا متروپولیتانو میزبان یکی از آماده‌ترین تیم‌های اروپایی و صدرنشین کنونی لیگ برتر انگلیس است. باشگاه لیورپول پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام‌ جهانی باشگاه‌ها از هم‌اکنون جام لیگ برتر انگلیس را هم در دست دارد؛ آن‌هم با ۲۵ برد در ۲۶ بازی! این تیم ترسناک باید در واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید شود.

ترکیب احتمالی دو تیم
اتلتیکومادرید: اوبلاک، ورسالیکو، ساویچ، اِرموسو، لودی، یورنته، توماس، کوکه، نیگس، کورئا و ویتولو.

لیورپول: آلیسون، آرنولد، گومز، فان‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، واینالدوم، صلاح، مانه و فیرمینو .

دورتموند – پاری سن ژرمن
تیم آلمانی و صدرنشین لیگ یک فرانسه می‌خواهند شروع خوبی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشته‌باشند و نتایج ضعیف فصل‌های گذشته را فراموش کنند. پاری سن ژرمن در سه دوره قبل در این مرحله حذف شد و دورتموند از فصل ۲۰۱۶-۱۷ به یک‌چهارم نهایی صعود نکرده‌است.

ترکیب احتمالی دو تیم
دورتموند: بورکی، ییژک، آکانجی، هوملس، حکیمی، جان، ویتسل، گریرو، سانچو، ازار و هالند.

پاری‌سن‌ژرمن: ناواس، مونیه، مارکینیوش، سیلوا، برنات، دی‌ماریا، گوآیه، وراتی، نیمار، ایکاردی و امباپه.

مطالب مرتبط