حمایت مسی و هم‌تیمی‌هایش از مربی‌گری کلایورت

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو امروز با انتشار گزارشی مدعی است بازی کنان بارسلونا پاتریک کلایورت ستاره سابق این تیم را گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری بارسا می‌دانند. این در حالی است که رییس باشگاه بارسا از «کیکه ستین» حمایت مربی کنونی این تیم حمایت کرده بود.blankپاتریک کلایورت، در دوران بازی برای بارسلونا برای این تیم ۲۵۶ بار به میدان رفته و ۱۲۲ گل به ثمر رسانده است. او در زمان خود یکی از بهترین مهاجمان هلندی دنیا به حساب می‌آمد و طرفداران زیادی در دنیای فوتبال داشت.

کلایورت در سال ۲۰۰۹ اولین تجربه مربیگری خود را با آلکمار هلند تجربه کرد. او سپس به توئنته رفته و هدایت تیم جوانان این تیم را به عهده گرفت و تیمش را در لیگ جوانان هلند به قهرمانی رساند. او در سال ۲۰۱۲ به کادرفنی تیم ملی هلند دعوت شد. تیمی که آن روزها هدایتش را «لوئیس فن‌خال» به عهده داشت. فن‌خال و کلایورت در برزیل موفق ظاهر شدند و نارنجی‌پوشان هلندی در جام جهانی ۲۰۱۴ با هدایت آن‌ها رتبه سوم دنیا را بدست آوردند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو رابطه کلایورت با بازی کنان بارسا عالی است. همه کیفیت او در دوران فوتبالش را به خاطر دارند و کلایورت جوانانی که بارسا اخیرا به ترکیب اضافه کرده را به خوبی می‌شناسد.

 

حالا باید دید که بارتومئو رییس باشگاه بارسا چه تصمیمی در این رابطه می‌گیرد. او چند روز پیش از «کیکه ستین» حمایت کرده بود که این کار باعث خشمگین شدن هواداران بارسا شد.

مطالب مرتبط