حذف تحقیرآمیز بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ بایرن به سوی قهرمانی

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با تحمیل شکست ۸ بر ۲ به بارسلونا اسپانیا، این غول فوتبال اروپا را با اقتدار کامل حذف کرد.blankمسابقه دو تیم روز جمعه، ۱۴ اگوست، در لیسبون پرتغال برگزار شد و در مسابقه‌ای یک طرفه بایرن‌مونیخ توانست حریف پرآوازه خود را در هر نیمه با چهار گل بدرقه رختکن کند.

این مسابقه که در قالب رقابت‌های یک چهارم نهایی قهرمانی اروپا برگزار می‌شد از همان ابتدا با پرس شدید بازیکنان بایرن مونیخ و انگیزه بالای آنها برای رسیدن به دروازه حریف حکایت داشت.

توماس مولر، مهاجم کهنه کار بایرن و تیم ملی آلمان زننده نخستین گل این تیم در دقیقه چهارم بود. دقایقی بعد آلبا مدافع بایرن به اشتباه توپ را درون دروازه نویر قرار داد با مسابقه یک بر یک شود. پس از آن نویر، دروازه بان ملی پوش بایرن دو موقعیت را از مسی و سوارز گرفت تا بایرن با روحیه به کار خود ادامه دهد.

۲۰ دقیقه بعدی مسابقه با شلیک‌های پشت هم بایرنی همراه بود و ایوان پرسیچ، مولر برای بار دوم و سرجی گنبری با سه گل پشت هم بارسلونا را غافلگیر کردند.

مهاجمان بایرن اگر دقت بیشتری می‌کردند دست کم در یک موقعیت که با اشتباه دروازه بان بارسلونا نصیب شان شد می توانستند نیمه اول را با ۵ گل تمام کنند.

در نیمه دوم سوارز توانست نخستین گل این نیمه را وارد دروازه بایرن کند و با عصبانیت و امیدواری توپ را از درون دروازه نویر به میانه زمین منتقل کند تا بلکه بارسلونا را به بازی بازگرداند.

اما دقایقی بعد باز توپخانه بایرن آغاز به کار کرد و به ترتیب جاشوآ کیمیچ، پنجمین گل را به بارسا زد. رابرت لوندسکی و فیلیپه کانتینهو هم در دقایق ۸۵ و ۸۹ دو گل دیگر زد تا کابوس تلخ ترین شکست بارسلونا رقم بخورد.

حالا بایرمونیخ که پرافتخارترین تیم باقی مانده در جام امسال قاره اروپا است باید تا فردا منتظر بماند تا رقیب خود در نیمه نهایی را از میان منچسترسیتی و لیون فرانسه مشخص شود

مطالب مرتبط