زیدان مرد شکست‌ناپذیر نیوکمپ؛ بارسلونا مغلوب رئال شد

رئال مادرید موفق شد در یک بازی پر هیجان با نتیجه ۳-۱ بارسلونا را مغلوب کند.blank

بارسلونا امروز در حساس‌ترین بازی هفته لالیگا و فوتبال اروپا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳-۱ به سود شاگردان زین الدین زیدان خاتمه یافت.

برخلاف پیش‌بینی، رئال کار را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توانست دروازه بارسلونا را باز کند. حرکت کریم بنزما و پاس در عمق او برای فدریکو والورده، با ضربه دقیق ستاره اروگوئه ای همراه بود تا دروازه بارسا باز شده باشد.

بلافاصله بعد از گل رئال مادرید بارسلونا توانست کار را جبران کند. جوردی آلبا حرکتی از جناح چپ انجام داد و پاس خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد تا آنسو فاتی دروازه تقریباً خالی رئال را باز کند.

در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد و دو تیم حملات جسته و گریخته‌ای روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند؛ اما همه آن‌ها بی‌اثر بود.

در نیمه دوم بازی، در دقیقه ۵۸ رئال مادرید به یک پنالتی دست یافت. کاپیتان رئالی‌ها پشت توپ ایستاد و گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد بارسلونا می توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند؛ اما مدافعان رئال موفق شدند توپ را دفع کنند.

در لحظات پایانی بازی و نهایتاً در دقیقه ۹۰ مسابقه رئال توانست توسط لوکا مودریچ به گل سوم دست پیدا کند و به این ترتیب بازی با نتیجه ۳-۱ به نفع شاگردان زیدان پایان یافت.

مطالب مرتبط