شکست سنگین رئال در برابر والنسیا؛ زیدان: من مقصرم

سرمربی رئال مادرید پس از تحقیر برابر والنسیا با رسانه‌ها صحبت کرد و خود را مقصر این شکست دانست.HLV Zidane từ chối hiểu sau thảm bại của Real Madrid - Báo Pháp Luật TP.HCMرئال مادرید یک‌شنبه شب در لالیگا ۴ بر یک مغلوب والنسیا شد. زین‌الدین زیدان پس از بازی گفت: شکست دردناکی بود چون بازی را خوب شروع کردیم. ۳۰ دقیقه اول خوب بود. گلزنی کردیم. سپس بازی مساوی شد و آن اتفاقات رخ داد.

داور سه پنالتی برای والنسیا اعلام کرد که سولر همه را به گل تبدیل کرد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: داور آن‌جاست تا مسائل را نگاه کند. به ما سه گل از روی نقطه پنالتی زدند و یک گل به خودی به ثبت رسید. ما همه چیز را تجربه کردیم. برای یک روز خیلی زیاد بود.

سرمربی فرانسوی خود را مسوول این شکست دانست و گفت: من مقصر هستم چون سرمربی هستم و باید به دنبال راه حل باشم. با این حال ۳۰ دقیقه اول بازی خوب بودیم. پس از تساوی بازی کاملا عوض شد. این اتفاق بارها رخ داده است و من آن را نمی‌پسندم‌.

زیدان در ادامه افزود: نباید شکایتی وجود داشته باشد. همه بازیکنان مادرید هستند و بازی می‌کنند. ایسکو تلاش کرد و مانند همه وظیفه‌اش را خوب انجام داد. او دوید. در نهایت همه یا پیروز می‌شوند یا شکست می خورند. تنها یک مقصر وجود ندارد.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار کرد: تیم حریف با کم‌ترین موقعیت سازی ما را به دردسر انداخت و پس از تساوی بازی را کاملا در اختیار گرفت. در مقابل ما نتوانستیم به بازی برگردیم. باز هم تاکید می‌کنم خیلی اتفاق‌ها برای ما رخ داد.

 

مطالب مرتبط