مدیر رئال: زیدان باقی می‌ماند

امیلیو بوتراگنیو؛ مدیر ارتباطات رئال مادرید تایید کرد که زین الدین زیدان باقی می‌ماند.blank

به گزارش ورزش سه، رئال مادرید امشب برابر آلاوس ۱-۴ برنده شد تا پس از یک هفته پرحاشیه، بالاخره لبخند بزند. رئال پس از تساوی برابر اوساسونا در لالیگا در سوپرکاپ حاضر شد و به بیلبائو باخت. این تیم در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری نیز به حریفی دسته سومی باخت و از رقابت ها کنار رفت تا شایعات برکناری زین‌الدین زیدان شنیده شود.

امیلیو بوتراگنیو؛ مدیر ارتباطات رئال که از اسطوره های باشگاه نیز محسوب می شود، در پایان بازی امشب گفت: « بازی خوبی بود و نمایش بزرگی را از تیم شاهد بودیم. تیم از هر حیث برتر بود و به شایستگی هم پیروز شد ما رئال هستیم و همیشه برای برد بازی می کنیم. هواداران نیز همیشه توقع برد دارند. از ابتدای بازی خوب و مسلط کار کردیم و نشان دادیم که رئال هنوز زنده است و برای قهرمانی لالیگا می جنگد.»

بوتراگنیو در مورد زین الدین زیدان گفت:« همه می دانید که زیدان برای ما چه اهمیتی دارد و چه ارزشی برایش قائل هستیم. زیزو اکنون به کرونا مبتلا شده و برایش بهبودی سریع را آرزو می کنیم. زیدان می ماند و ما الان بیش از همیشه به اتحاد نیاز داریم.»

بوتراگینو در ادامه گفت که امشب تیم ثابت کرد که یک مجموعه منسجم و متحد است. « هدف ما خوشحال کردن هواداران است و تا روز پایانی برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد »

مطالب مرتبط