عصبانیت سرمربی بارسلونا از مصاحبه دی ماریا

رونالد کومان؛ سرمربی بارسلونا با عصبانیت از مصاحبه دی ماریا گفته است که رفتار باشگاه فرانسوی آنهم در آستانه تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان بی احترامی بوده است.blankبه گزارش ورزش سه،‌ آنخل دی ماریا؛ هافبک آرجانتاینی پاری سن جرمن امشب در مصاحبه‌ای مدعی شد لیونل مسی احتمالا در تابستان راهی پاریس می شود. رونالد کومان بعد از بازگشت تاریخی تیمش مقابل گرانادا و کسب برتری ۳-۵، مدعی شده است که رفتار باشگاه فرانسوی آنهم در آستانه تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان بی احترامی بوده است.

سرمربی بارسلونا افزوده است: «مصاحبه اخیر آنخل دی ماریا رفتاری توام با بی احترامی بوده است، به خصوص که در لیگ قهرمانان با پاری سن جرمن بازی داریم. فکر می کنم وقتی بازیکنی هنوز عضو بارسلوناست، صحبت کردن در مورد مقصد بعدی او بی احترامی به باشگاه ما باشد. آنها در مورد مسی که در حال حاضر در بارسا بازی می کند، زیاد صحبت می کنند. علاوه بر این ما با یکدیگر بازی داریم.»

رونالد کومان گفته است: «باورنکردنی بود، گاهی فوتبال باورنکردنی است. من فکر می کنم ما خوب کار کردیم. قبل از گلزنی نیز فرصت های زیادی برای باز کردن دروازه حریف داشتیم و عملکرد تیم فوق العاده بود. در پنج دقیقه آخر نیمه دوم، دو گل به ثمر رساندیم. نمی دانم پنالتی حریف در اوقات اضافی درست بود یا نه، اما بازیکنانم قدرت ذهنی فوق العاده ای از خود نشان دادند.»

کومان افزوده است: « ما خیلی تلاش کرده ایم که نتایج خوبی بگیریم و مرحله حذفی را پشت سر بگذاریم. یوردی آلبا نشان داد بازیکنی بسیار کلیدی برای ما است. او پاس گل های زیادی داده و امشب نیز دو بار موفق به گلزنی شد آلبا او بازیکنی بسیار حیاتی است و امیدوارم دوباره به تیم ملی اسپانیا بازگردد، اما این موضوع دست من نیست. درباره سرخی روبرتو نیز باید صبر کرد و دید چه اتفاقی رخ می دهد.»

به گفته سرمربی بارسلونا،‌ آنتوان گریزمان همیشه سخت تلاش کرده تا شرایط را تغییر داده و شانس بیشتری داشته باشد. «با حضور گریزمان ما تیمی خطرناک تر هستیم.»

مطالب مرتبط