توماس توخل: کار نمی‌کنم که دوستم داشته باشند!

توماس توخل؛ سرمربی چلسی، می گوید از انتقاد بازیکنان در رختکن تیم و در جلوی چشم بقیه ابایی ندارد و قصد دارد که شخصیتی غیرقابل پیشبینی باشد که برای خوشامد کسی کاری نمی کند.blankبه گزارش ورزش سه، توماس توخل از زمانی که جانشین فرانک لمپارد در چلسی شد، موفق شده اوضاع را به نفع آبی ها تغییر دهد و از پنج بازی نخست خود با این تیم، چهار پیروزی به دست آورده است.

سرمربی آلمانی چلسی موفق شده در همین زمان کوتاه از ستاره‌های بعضا بی ثبات این تیم بهترین نمایش را بگیرد. توخل که به آرامی تبدیل به شخصیتی محبوب در رسانه ها شده، می گوید که در پشت پرده و در استمفورد بریج، شخصیتی سخت گیر دارد.

توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب برابر نیوکاسل گفت: «اینکه من سخت تلاش می کنم تا با شما خبرنگاران مهربان و خوش برخورد باشم، به این معنا نیست که دارم سخت تلاش می کنم که در رختکن همه من را دوست داشته باشند، چون چنین چیزی واقعا وجود ندارد.»

تو خل افزوده است که من می توانم فریاد بزنم؟ بله البته، اگر لازم باشد. من می توانم کاملا احساساتی باشم و می توانم حسابی هم داد و فریاد کنم اگر احساس کنم وقتش است و لازم است که غافلگیرشان کنم.

اگر شما مدام مشغول داد و فریاد باشید دیگر کسی به شما گوش نخواهد داد چرا که برایشان عادی می شود و همه به آن عادت می کنند.

هدف این است که کمی هم غیرقابل پیشبینی باشم. و البته در بیشتر مواقع منطقی. برای من مهم است که بین‌مان اعتماد وجود داشته باشد و رابطه ای ایجاد کنیم بتوانیم به آن تکیه کنیم.

او همچنین گفته است: «من بازیکنان را جلوی بقیه تنبیه نمی کنم یا سرشان فریاد نمی زنم و به آنها توهین نمی کنم، این غیرقابل قبول است. اما اگر لازم باشد به نکاتی اشاره کنیم و انتقادی بکنیم من طرفدار این هستم که این کار را جلوی تمام تیم انجام دهم. اگر ما رفتارهایی داریم که به گروه آسیب می زند و برای تیم در زمین بازی مشکل به وجود می آورد، باید جداگانه به بازیکنان بگوییم، اما من قویا باور دارم که همه باید این شخصیت را داشته باشند که  بتوانند انتقادات را در جلوی جمع بشنوند و بپذیرند.»

به این صورت هیچ ضرری به کسی نمی خورد چرا که ما می توانیم به صراحت با هم صحبت کنیم. اینکه صریح و صادق باشیم… این چیزی است که هرگز تغییر نمی کند. من این کار و آن کار را برای اینکه همه در رختکن دوستم داشته باشند انجام نمی دهم. این ممکن نیست.

مطالب مرتبط