لیندلوف و مگوایر مشکل یکدیگر در منچستر یونایتد هستند

ویکتور لیندلوف و هری مگوایر؛ مدافعان منچستریونایتد، تبدیل به مشکل یکدیگر در این تیم تبدیل شده‌اند و گری نویل؛ ستاره سابق این تیم، اصرار دارد که یونایتد باید بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.blankبه گزارش ورزش سه، گری نویل معتقد است که منچستریونایتد در خط دفاع و همچنین درون دروازه مشکل دارد و تا وقتی به اوضاع در این قسمت از زمین سامان ندهد، نمی تواند برای قهرمانی رقابت کند.

گری نویل می گوید که ویکتور لیندلوف و هری مگوایر به مشکل یکدیگر تبدیل شده‌اند. او معتقد است که با بازیکنان فعلی، یونایتد نمی تواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد.

گری نویل گفته است: «نکته کلیدی این است که در بین ۲۰ قهرمان اخیر لیگ برتر، تنها یک تیم حضور دارد که حداقل یک گل در هر بازی دریافت کرده است. این همه چیز را راجع به این سه نفر، دخیا، لیندلوف و مگوایر، به شما نشان می دهد. برای بردن قهرمانی این مثلث دروازه‌بان و دو دفاع عقب میانی باید مانند کوه محکم باشند.

او افزوده است:« آن‌ها قرار نیست مگوایر را کنار بگذارند. ۹۰ میلیون یورو خرجش کرده اند و او سنگ بنای دفاع و بازیکنی است که خط دفاع یونایتد را بر پایه او می چینند. پس مجبورند که برای او یک همکار پیدا کنند.»

به گفته نویل، کسی که کنار مگوایر بازی می کند باید بازیکنی با فیزیک و خصوصیات اریک بیلی باشد. کسی که سریع است و روی هوا خوب کار می کند، قدرتمند است و می تواند مگوایر را در نبردهای یک به یک پوشش دهد. اما همچنین باید کسی باشد که آن‌ها را در زمین به جلوتر ببرد و اجازه دهد تا کمی بازتر بازی کنند.

«فکر می‌کنم اگر لیندلوف را کنار ویرژیل فن دایک در لیورپول بگذارید، می بینید که او بازیکن بسیار خوبی است. او بازی را می فهمد و بازی خوانی می کند و مدافع خیلی خوبی است. اگر او کنار ریو فردیناند یا فن دایک بازی می‌کرد، به نظرم زوج فوق العاده‌ای می شدند. مشکل این است که او در کنار کسی مثل مگوایر بازی می‌کند که تحرک زیادی ندارد.»

مشکلی که لیندلوف دارد این است که آنها ۹۰ میلیون یورو خرج هری مگوایر کرده اند و مجبورند یک نفر را کنار او قرار دهند.

مطالب مرتبط