ایجنت بیل روی مغز رئالی ها؛ او مادرید را دوست دارد

جاناتان بارنت؛ مدیر برنامه گرت بیل، به بازگشت احتمالی این ستاره ولزی به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.blankبه گزارش ورزش سه، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر بود که گرت بیل بعد از کش و قوس های فراوان از رئال مادرید جدا شد و با قرارداد قرضی به تاتنهام پیوست. در حالی که پیش بینی می‌شد ستاره ولزی بتواند در تیم سابق خود احیا شود اما این اتفاق رخ نداد و بیل طی ماه‌های اخیر نتوانست بازی‌های زیادی زیر نظر ژوزه مورینیو انجام دهد و از طرف دیگر به نظر می‌رسد که او با سرمربی پرتقالی دچار اختلاف هم شده است.

همه این مسائل باعث شده که گفته شود باشگاه تاتنهام هیچ علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد گرت بیل ندارد و به نظر می رسد که ستاره ولزی در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت؛ اتفاقی که هواداران رئال مادرید خیلی تمایلی به آن ندارند اما با این حال مدیر برنامه بیل اذعان کرده که این بازیکن هنوز مادرید را دوست دارد.

جاناتان بارنت در این باره گفت: « او مادرید را دوست دارد و با باشگاه مشکلی ندارد. این یک باشگاه فوق‌العاده است و مشکلی درباره بازگشت او وجود نخواهد داشت. آنها فقط باید تصمیم بگیرند که آیا به گرت بیل احتیاج دارند و اینکه آیا او می تواند برای مادرید به میدان برود یا خیر. البته من حدس میزنم شما باید این سوال را از آقای زیدان بپرسید. با این وجود فکر نمی کنم این گونه باشد.»

شرایط بیل در تاتنهام: «آن ها رابطه خوبی دارند و مشکلی وجود ندارد. این روزنامه نگاران هستند که مشکل را ایجاد می کنند اما چیز خاصی نیست. ما انتظار داشتیم او بیشتر بازی کند؛ اوضاع به این خوبی پیش نرفته است. البته شرایط تیم نیز همین گونه بوده است.»

مطالب مرتبط