ویلیان: با جنجال و درگیری از چلسی جدا نشدم

ویلیان؛ ستاره برزیلی آرسنال در مورد دلایل جدایی از چلسی صحبت کرده و گفته است که با جنجال و درگیری از این تیم جدا نشده است.blankبه گزارش ورزش سه، بعد از سال‌ها درخشش در ترکیب چلسی، ویلیان در تابستان سال گذشته برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید و راهی آرسنال شد. حالا ویلیان در مصاحبه‌ای مدعی شده است که با جنجال و درگیری از چلسی جدا نشده و همه در جریان جزئیات این جدایی و انتقال این بازیکن به آرسنال بوده‌اند. ویلیان خواهان تمدید سه ساله قرارداد بود، اما چلسی به او پیشنهادی دو ساله داده بود.

ویلیان گفت: «تصمیم گیری دشوار بود، زیرا رقابت بین این دو باشگاه بسیار زیاد است. اما بارها با همسرم و حتی مدیر برنامه ام صحبت کرده و با فکر تصمیم گرفتم. من با جنجال و دلخوری باشگاه چلسی را ترک نکرده و همه درها را باز گذاشتم. آن‌ها شرایطم را می دانستند و من واقعا می خواستم بمانم. اما ما در نهایت به توافق نرسیدیم، من تمدید قرارداد سه ساله درخواست کردم، اما چلسی دو فصل پیشنهاد داد و همه این داستان را می دانند. به همین دلیل من در نهایت چلسی را ترک کردم.»

او اضافه کرد: «یکی از مواردی که باعث شد تصمیم بگیرم به آرسنال بیایم مکالمات مختلفی بود که با میکل آرتتا و ادو داشتم. آنها من را متقاعد کردند که من یک بازیکن بسیار مهم در تیم خواهم بود. آن‌ها می‌خواستند فلسفه باشگاه را تغییر داده و این امکان را برای آرسنال فراهم کنند تا در لیگ برتر دوباره مبارزه کرده و در لیگ قهرمانان به میدان بروند.»

مطالب مرتبط