سیمئونه: خوشم می‌آید بازیکنان یاغی‌گری می‌کنند

دیگو سیمئونه؛ سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از برد ۲-۰ شب گذشته برابر ویارئال، از شادی پس از گل جنجالی ژوائو فلیکس، زننده گل دوم تیمش، استقبال کرد و گفت از یاغی‌گری و طغیان بازیکنان خوشش می‌آید.blankبه گزارش ورزش سه، در بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر ویارئال، ژوائو فلیکس در نیمه دوم به زمین آمد و با گلزنی در دقیقه ۶۹، پیروزی شاگردان سیمئونه را مسجل کرد.

اتلتیکو مادرید با پنج امتیاز بیشتر از بارسا و یک بازی کمتر، همچنان صدرنشین جدول لالیگا است.

فلیکس که در هفته‌های اخیر به خاطر ضعف در گلزنی با انتقاداتی رو به رو بوده و از ترکیب ثابت اتلتیکو نیز کنار گذاشته شده است، پس از گلزنی رو به نیمکت اتلتیکو کرد و با قرار دادن انگشت خود روی لب ها، آنها را دعوت به سکوت کرد.

دیگو سیمئونه در پاسخ به سوالی در مورد معنای حرکت ستاره پرتقالی با خنده گفت: «باید از خودش بپرسید. او یک گل فوق العاده زد. او در نیمه دوم به زمین آمد و خوب کار کرد. من خیلی خوشم می آید وقتی بازیکنان یاغی گری می کنند. وقتی می خواهند قدرتمند به نظر برسند. ما واقعا نیاز داریم که او قدرتمند باشد. ژائو برای ما بازیکنی بسیار مهم است. من در جلسه تمرین بعدی از او می پرسم که منظورش چه بود و بعد شاید به شما هم گفتم.»

سیمئونه افزود: «عاشق وقت هایی هستم که بازیکنان غرور خود را نشان می دهند. چقدر از آخرین باری که ژائو گل زده بود می گذرد؟ اگر بازیکنان طغیان و سرکشی می کنند، آنها را به من بدهید!»

ژوائو فلیکس در تابستان سال ۲۰۱۹ با قراردادی ۱۲۶ میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست.

او در نخستین فصل خود با اتلتیکو متزلزل ظاهر شد و توانست تنها ۶ گل در لالیگا به ثمر برساند و این فصل نیز ۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده که تنها دوتای آنها در سال ۲۰۲۱ وارد دروازه حریفان شده اند.

مهاجم ملی پوش پرتقالی اتلتیکو همچنین با چندین مصدومیت نیز دست به گریبان بوده و ماه پیش به کرونا نیز مبتلا شده بود.

مطالب مرتبط