بارسا به نیمار: یک سال برای ما صبر کن

باشگاه بارسلونا می‌خواهد که نیمار یک سال دیگر برای بازگشت به نوکمپ صبر کند تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به این تیم بپیوندد.blankبه گزارش ورزش سه، بارسلونا موافق بازگشت نیمار به نوکمپ هست اما فقط به عنوان بازیکن آزاد و پس از اینکه در تابستان ۲۰۲۲ قرارداد این ستاره برزیلی با PSG به پایان رسید.

نیمار که با ترک بارسلونا و پیوستن به PSG با قراردادی ۲۴۰ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۷ کاتالان ها را شوکه کرده بود، اکنون با توجه به علاقه‌ای که به همبازی شدن مجدد با لیونل مسی دارد، مشتاق است تا به نوکمپ بازگردد.

نیمار از زمان پیوستن به پاریسی‌ها نتوانسته این تیم را در چمپیونزلیگ به قهرمانی برساند. گمان می‌رفت که ستاره برزیلی و PSG پیش از رسیدن به ۲۰۲۲ قرارداد خود را با یکدیگر تمدید کنند اما موندو دیپورتیوو گزارش داده که مذاکرات تمدید قرارداد بین دو طرف متوقف شده و ممکن است نیمار در راه بازگشت به بارسلونا باشد.

تمرکز باشگاه اسپانیایی در این تابستان روی راضی کردن لیونل مسی به ماندن و امضای قراردادی جدید با کاپیتان افسانه‌ای است، اما گزارش شده است که آن‌ها همچنین قصد دارند نیمار را نیز به بارسلونا بازگردانند و او را دوباره در کنار مسی قرار دهند.

هر چند چنین جا به جایی مبالغی نجومی را می‌طلبد که هم اکنون از توان بارسا خارج است و نیمار تنها در صورتی می‌تواند به نوکمپ بازگردد که موافقت کند تا پایان مدت قراردادش در پاریس بماند و در تابستان سال ۲۰۲۲ به عنوان بازیکن آزاد به کاتالان‌ها بپیوندد.

نیمار هیچ وقت پنهان نکرده که چقدر دلش می خواهد دوباره با مسی هم بازی شود. او در مصاحبه‌ای در پایان سال گذشته گفته بود: «چیزی که بیش از همه می خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم. که بتوانم دوباره از بازی او در زمین چمن لذت ببرم.»

مطالب مرتبط