فلورنتینو پرز به صورت رسمی تا سال ۲۰۲۵ مدیر باشگاه رئال انتخاب شد

فلورنتینو پرز بدون رقیب توانست برای ۴ سال دیگر نیز رئیس رئال مادرید باقی بماند.blankبه گزارش ورزش سه، دو هفته پیش باشگاه رئال مادرید مدت ۴۸ ساعته را برای نامزدهای ریاست باشگاه تعیین کرد تا ثبت نام کنند اما در این مدت زمانی هیچکس حاضر نشد خود را به عنوان رقیب فلورنتینو پرز معرفی کند.

چندی پیش گفته شد که انریکه ریکلمه؛ تاجر ۳۲ ساله قصد دارد در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید کاندید شود و حتی او در مصاحبه ای برنامه های خود را نیز ارائه داد؛ وعده‌های نظیر بازگرداندن کریستیانو رونالدو، جذب بازیکنان بزرگ، حضور یورگن کلوپ روی نیمکت کهکشانی ها و…

با این حال ریکلمه  طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از کاندیداتوری انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید کنار کشیده است. او معتقد است که مهلت فراخوان برای انتخابات باعث شده که برنامه هایش به هم بریزد و فرصت کافی برای ارائه نامزدی و راه اندازی کمپین های مورد نظر خود را نداشته باشد.

امروز و پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره، پرز برای یک دوره ۴ ساله دیگر و تا ۲۰۲۵ رئیس باشگاه رئال مادرید باقی ماند و این ششمین دوره ریاست او در رئال محسوب می شود.

تیم فوتبال رئال مادرید در دوران ریاست پرز صاحب ۲۶ جام ارزشمند از جمله ۵ لیگ قهرمانان شده است و هدف او رسیدن به رکورد شش قهرمانی سانتیاگو برنابئو است.

فلورنتینو پرز اولین بار سال ۲۰۰۰ بود که به ریاست باشگاه رئال مادرید رسید و تا شش سال بر این مسند باقی ماند و سپس استعفا کرد. او سال ۲۰۰۹ بار دیگر به ریاست باشگاه برگزیده شد و از آن پس توانسته پست خود را حفظ کند.

مطالب مرتبط