آیا امباپه و هالند همبازی می شوند؟

مینو رایولا؛ مدیر برنامه ایتالیایی در مصاحبه‌ای مفصل در مورد آینده ارلینگ هالند صحبت کرده است.blankبه گزارش ورزش سه، آینده ارلینگ هالند، ستاره گلزن ناروی دورتموند در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و هنوز مشخص نیست مقصد این بازیکن جوان در فصل بعد چه تیمی خواهد بود. از تیم هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و غول های متمول لیگ برتر انگلیس به عنوان تیم بعدی ارلینگ هالند نام برده شده است. بی تردید راضی کردن مینو رایولا نقش مهمی در این انتقال دارد و حالا او در این رابطه صحبت کرده است. اگرچه برخی معتقدند امکان همبازی شدن هالند و کیلیان امباپه وجود ندارد، اما مینو رایولا این ادعا رد نکرد تا شایعات انتقال این دو بازیکن به مادرید افزایش یابد.

تور مادرید و بارسلونا: « اگر دلیل سفر را به شما بگویم باور نمی کنید. پدر هالند مجبور بود به ماربلا برود. او می خواست به مسافرت برود و من هم به آنجا رفتم، زیرا مجبور بودم به خوان لاپورتا تبریک بگویم و سپس به مادرید بروم. همه کارها را یکجا انجام دادیم. اما ۹۹ درصد از مواقعی که من مسافرت می روم هیچ کس نمی داند کجا هستم.»

« عجیب این است که مکانی خصوصی در بارسلونا وجود ندارد و در آنجا ۲۴ ساعت شبانه روز شاهد حضور پاپاراتزی ها هستیم. البته من هم چیزی برای پنهان کردن ندارم و من با مدیران بارسا و خوزه آنگل سانچز خیلی صحبت می کنم. فعلا علاقه ای به گفتن مقصد ارلینگ هالند ندارم.

یک حقیقت در مورد فلورنتینو پرز وجود دارد و آن این است که او برند کهکشانی ها را ساخته که مردم نسل من هنوز درباره آن تیم فکر می کنند. این یک ایده شگفت انگیز بود. داستان مادرید به عنوان یک باشگاه باورنکردنی بوده و برای یک بازیکن بازی در این تیم خارق العاده است. در مقایسه با بارسلونا، باید بدانید که مادرید پیرامون بازیکنان بزرگی ساخته شده، اما بارسلونا حول یک فلسفه بنا شده است. رئال مادرید از پول لازم برای خرید هالند برخوردار است و می تواند او را جذب بکند.»

مینو رایولا در مورد تیم مورد علاقه ارلینگ هالند گفته که: « او باید خودش انتخابش را به من بگوید و من می توانم برای او یک منو درست کنم. آنچه که ما امروز می دانیم این است که دورتموند بسیار جدی با ما صحبت کرده و گفته ما هالند را نمی فروشیم. امروز موضع رسمی دورتموند این است، اما من دیدگاه دیگری دارم. فکر می کنم اگر فرصت خوبی پیش بیاید و همه راضی باشند، مذاکره خواهیم کرد.»

بند آزادسازی قرارداد هالند در سال ۲۰۲۲: در نقل و انتقالاتی من قوانینی وجود دارد که مانند قوانین یک شرکت حقوقی است. اگر یک بازیکن به من اعتماد کند، یعنی که هر آنچه در زندگی او اتفاق می افتد با من به گور خواهد رفت.

اگر او می خواهد در این باره صحبت کند، در این کار آزاد است. اما من نمی توانم و نمی خواهم. آنچه از هر بندی مهمتر بوده این است که آیا خود یک بازیکن می خواهد جدا شود یا نه. در قرارداد ایبرا و پل پوگبا بندی دیده نمی شود و این در اسپانیاست که بندهای ۴۰۰ میلیون یورویی وجود دارد.

او در مورد لیگ مورد نظرش برای هالند گفته است: «وقتی باشگاهی مانند بارسلونا یا رئال مادرید با این همه سابقه برای جذب شما وارد عمل می شود، دادن پاسخ منفی سخت است. پاری سن جرمن نیز در حال ورود به گروه باشگاه های بزرگ خود بوده و سیتی در تلاش است. یوونتوس همیشه در این جمع حاضر بوده است.

پی اس جی در بدترین لیگ بین باشگاه های بزرگ بازی می کند، بایرن در لیگ جذابی حضور دارد اما می دانیم که آنها همیشه قهرمان می شوند. در اسپانیا سه باشگاه شانس قهرمانی دارند.

این مشکل باشگاه های بزرگ است. یک سال دیگر از قرارداد امباپه باقی مانده است و پاریس می تواند یکی از دو کار را انجام دهد، یا فروش بازیکن یا حفظ او و جدایی رایگان در سال آینده، مانند کاری که دورتموند سال ها پیش با رابرت لواندوفسکی انجام داد.»

احتمال همبازی شدن کیلیان امباپه و هالند: «آینده یک بازیکن هرگز به سایر بازیکنان بستگی نداشته و به خودش بستگی دارد. در باشگاه های بزرگ نیز  می توانید بازیکنان مهمی را با هم داشته باشید، نیمار و مسی با هم بوده اند، رونالدینیو در کنار بازیکنان بزرگی بازی می کرد و هالند نیز ممکن است در کنار امباپه بازی کند.»

مطالب مرتبط