کونته: گرفتن دل هواداران اینتر آسان نبود

آنتونیو کونته؛ سرمربی اینتر بازیکنان این تیم را شایسته ستایش و تمجید دانسته و گفته است که گرفتن دل هواداران اینتر کار آسانی نبود.blankبه گزارش ورزش سه، اینتر شب گذشته، با دو گل کروتونه را مغلوب کرد و حالا در صورت نبردن آتالانتا در بازی فردا شب قهرمان خواهد شد. از تاریخ از ۲۲ نوامبر، اینتر ۲۲ پیروزی، چهار تساوی و تنها یک شکست برابر سمپدوریا کسب کرده و عملکرد فوق العاده‌ای داشته است و کونته از این نتیجه درخشان رضایت دارد.

آنتونیو کونته گفت: « من فکر می کنم ما در این فصل شاهد رشد مداوم تیم در هر زمینه‌ای از جمله ذهنیت، تقسیم افکار و تجربه فشار شدید مسابقات بودیم. حالا چه بازیکنانی که بازی می کنند یا چه آن‌هایی که نیمکت نشین هستند، تیمی مستحکم را تشکیل داده اند.»

کونته افزوده است: « می دانیم که نام‌مان در تاریخ اینتر باقی می ماند، زیرا در واقع یک سلطنت ۹ ساله را شکستیم. این عملکرد راضی کننده است و بازیکنان اینتر شایسته تبریک هستند. من به بازیکنان گفتم که اگر قهرمان شوید، نام شما در تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد. اگر این اتفاق رخ نداد ممکن است می توانید سه، هفت یا چند بیشتر سال در اینتر باشید، اما فقط یکی از خیل بازیکنان این تیم خواهید بود.»

کونته در ادامه افزود که « من به بازیکان پس از بازی ورونا گفته بودم که آن‌ها یک روز تعطیل خواهند داشت و فردا نیز این اتفاق رخ می دهد. ما باید وقت‌مان را با خانواده خود بگذرانیم، زیرا مقطع بسیار سختی را سپری کرده‌ایم. می‌دانیم که در آستانه کسب عنوان قهرمانی هستیم و البته آرامش خود را حفظ می‌کنیم.

فکر نمی کنم قهرمانی ما بستگی به تیم دیگری داشته باشد، زیرا این اختلاف بزرگ با دیگر تیم‌ها به خاطر عملکرد خودمان بوده و نیازی نیست که از تیم دیگری به خاطر نتایجی که می گیرد تشکر کنیم. همه چیز هنوز در دست خود ماست. می دانیم ورود به قلب همه هواداران اینتر برای من آسان نبود، اما من همیشه با تمام توانم برای تیمی که در آن حاضر هستم کار می کنم.»

مطالب مرتبط