لوکاکو پس از قهرمانی در سری‌آ: حالا یورو ۲۰۲۰ را می‌خواهم

روملو لوکاکو ؛ مهاجم اینتر پس از اینکه به اینتر کمک کرد تا پس از ۱۱ سال بار دیگر قهرمان سری آ شود، می گوید که امیدوار است هم تیمی هایش در تیم ملی بلجیم نیز در آستانه مسابقات یورو ۲۰۲۰، عناوین قهرمانی کسب کنند.blankبه گزارش ورزشه سه، روملو لوکاکو؛ مهاجم اینتر، می گوید که لحظات زیادی داشته که تسلیم شده، اما توانسته ذهنیت خود را تغییر دهد و می گوید که کارش هنوز تمام نشده است.

مهاجم نراتزوری در مصاحبه با لا تریبون گفت: «من واقعا امیدوارم که دیگر بازیکنان بلژیک هم امسال بتوانند جام ببرند. تیبو کورتوا، ادن و تورگان هازارد، اکسل ویتسل، کوین دی بروین. برای تیم عالی خواهد بود که چنین روحیه را به تیم ملی هم بیاوریم تا همه بتوانیم با هم پیش برویم.»

او افزود: « بردن عنوان قهرمانی در باشگاه به شما اجازه می دهد تا با بازی ها به شکل بهتری رو به رو شوید. این به شما آن روحیه برنده ای را می دهد که من در طول دوران بازی ام اندکی از دست داده بودم.»

مهاجم ۲۷ ساله بلجیمی که پیش از پیوستن به اینتر به همراه آندرلخت قهرمان لیگ شده بود و به همراه چلسی در FA Cup به قهرمانی رسیده بود، تایید کرد که بارها و بارها در طول دوران بازی اش تسلیم شده و در نهایت مجبور شده تا ذهنیت خود را تغییر دهد.

لوکاکو افزود: « من طول دوران بازی ام لحظات بسیار زیادی داشته ام که تسلیم شدم. بعد به خودم گفتم بس است، من خسته ام، من ۲۷ سال دارم و الان زمان تغییر است. اما کار من اینجا تمام نمی شود. من به خاطر اینکه قهرمانی را برده ایم خوشحالم، اما من از همین اکنون یورو ۲۰۲۰ را هدف گرفته ام.»

مطالب مرتبط