ستاره سیتی رکورد لیونل مسی را شکست

فران تورس؛ وینگر جوان منچسترسیتی موفق به ثبت هت تریک در جریان برتری تیمش مقابل نیوکاسل شد.blankبه گزارش ورزش سه، فران تورس در تابستان سال گذشته مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفت و با توافق منچسترسیتی با والنسیا راهی لیگ برتر انگلیس شد. البته فران تورس در اولین فصل حضور خود در ترکیب سیتیزن ها به خصوص در ماه‌های ابتدایی خیلی درخشان نبود، اما هر چه گذشت او نمایش بهتری زیر نظر پپ گواردیولا ارائه داد.

سیتی که پیش از مسابقه دیشب قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بود، موفق شد با نتیجه ۳-۴ نیوکاسل را مغلوب کرده و به روند پیروزی های خود ادامه دهد. فران تورس مرد اول تیمش در این دیدار بود و رکورد لیونل مسی را از آن خود کرد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرجانتینی با ۲۲ سال و ۲۰۰ روز در جریان پیروزی ۰-۵ بارسلونا در لالیگا مقابل تنه ریف در سال ۲۰۱۰ موفق به ثبت هت تریک شد. ۱۱

سال بعد، دیشب فران تورس که ۱۲۵ روز از مسی در آن مقطع کوچک تر است، سه بار موفق به گلزنی برابر سیتیزن ها در مقابل نیوکاسل شده و تنها در طی ۲۴ دقیقه موفق به انجام چنین کار بزرگی شد. بدین ترتیب فران تورس تبدیل به جوان ترین بازیکنی شد که برای تیم پپ گواردیولا هت تریک کرده است.

مطالب مرتبط