فداکاری جرارد پیکه؛ قراردادی جدید تنظیم کنید

جرارد پیکه؛ ستاره باتجربه بارسلونا قصد دارد با امضای قراردادی جدید، تغییراتی در این زمینه ایجاد بکند.blankبه گزارش ورزش سه، جرارد پیکه، مدافع میانی و باتجربه بارسلونا و خوان لاپورتا، رئیس جدید باشگاه اخیرا برای برگزاری جلسه ای در مورد آینده رونالد کومان روی نیمکت با یکدیگر دیدار کرده اند.

لاپورتا علاقمند بود نظر پیکه را در مورد این آینده کومان بداند و با سوال در مورد عقیده بزرگان رختکن بارسلونا در مورد فصل بعد تصمیم گیری بکند.

اما اونداسرا مدعی شد در این جلسه مذاکراتی در مورد تغییر در شرایط قرارداد جرارد پیکه نیز مطرح شده است. این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد داشته و از این حیث مشکلی وجود ندارد، اما جرارد پیکه به مدیران باشگاه پیشنهاد داده با توجه به مشکلات اقتصادی ماه‌های اخیر، حاضر است قراردادی جدید با باشگاه بارسلونا تنظیم کرده و دستمزد خود را کاهش بدهد تا اینگونه به باشگاه برای حل مشکلات کمک کرده باشد.

در واقع جرارد پیکه حاضر شده دستمزد جدید خود را بر اساس تعداد بازی‌های انجام شده در طول یک فصل بگیرد. این مدافع باتجربه بخش قابل توجهی از فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داد و در واقع او حاضر نیست در صورت تکرار این اتفاق در فصول بعدی، در دوران نقاهت از بارسلونا دستمزد بگیرد.

مطالب مرتبط