آنتونیو کاسانو: ایتالیا بدون داشتن مهاجم قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد

آنتونیو کاسانو؛ مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی است که تیم ایتالیا بدون داشتن مهاجم توانسته است قهرمان یورو ۲۰۲۰ شود.blankبه گزارش ورزش سه، آتزوری یکشنبه شب با پیروزی برابر انگلیس در ضربات پنالتی به قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ رسید. اما آنتونیو کاسانو با نادیده گرفتن چیرو ایموبیله و آندره‌آ بلوتی، مدعی است که ایتالیا در این رقابت ها بدون مهاجم قهرمان شده است.

آتزوری در هفت بازی خود در یورو ۲۰۲۰ سیزده گل به ثمر رساند؛ یک رکورد جدید برای ایتالیا در تورنمنت های بزرگ. ایموبیله زننده دو گل از سیزده گل آتزوری در یورو بود.

کاسانو گفته است: « ما مشکل بسیار بزرگی داشتیم، توانستیم بدون داشتن یک مهاجم قهرمان اروپا شویم. این بیان واقعیت است. این بی نظیر است، اما تمام اعتبار این قهرمانی متعلق به مانچینی، مربی تیم است که از اولین کنفرانس مطبوعاتی گفت برای قهرمان شدن به یورو آمده است.»

ایموبیله تاکنون در ۵۲ بازی ملی بزرگسالان ۱۵ گل برای ایتالیا به ثمر رسانده است. او در حالی که در هر دو بازی مرحله گروهی مقابل ترکیه و سوئیس راه دروازه را پیدا کرد، اما در برابر اتریش، بلجیم، اسپانیا و انگلیس موفق به گلزنی نشد.

این مهاجم ۳۱ ساله همیشه در سطح باشگاهی بازیکن بسیار متفاوتی بوده است؛ او در لاتزیو که با سیستم ۲-۵-۳ بازی می کند در فصل گذشته در ۴۱ بازی ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

بلوتی؛ مهاجم نوک تورینو، یکی از بازیکنانی بود که برای ترکیب ایتالیا در یورو رقابت می کرد، اما آمار او به همراه آتزوری نیز چندان بهتر نیست.

بلوتی ۱۲ گل در ۳۹ بازی ملی خود به ثمر رسانده است، اما در طول مسابقات قهرمانی اروپا حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد.

مطالب مرتبط