ناگلزمان: هر مربی دوست دارد دو تیم عالی داشته باشد

یولیان ناگلزمان؛ سرمربی جدید بایرن مونیخ در گفتگو با نشریه کیکر گفته است که هر مربی دوست دارد دو تیم عالی در سطح جهانی داشته باشد.blankبه گزارش ورزش سه، بایرن مونیخ زیر نظر سرمربی جدید و جوان خود یعنی یولیان ناگلزمان برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده آماده می‌شود. آنها هم‌چنین طی روزهای گذشته اولین مسابقه دوستانه خود را مقابل کلن برگزار کردند و در غیاب ستاره های اصلی و ملی پوش خود با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند.

ناگلزمان در این مصاحبه گفته است: «در سال های گذشته، آمار نشان داده است که در لیگ های برتر ۱۴ تا ۱۶ بازیکن ۹۰٪ از زمان بازی ها را در طول یک فصل به میدان رفته اند. در واقع شما به ۱۵، ۱۶ بازیکن ثابت و پشت سر آن‌ها رقبای با کیفیت و خوب نیاز دارید.»

او افزوده است: «از نظر فوتبالی هر مربی دوست دارد دو تیم در سطح جهانی داشته باشد. با این وجود دشوار است که شما به بازیکنان شماره ۱۷،۱۸ و ۱۹ خود بگویید که آن ها در روز مسابقه شانسی برای به میدان رفتن نخواهند داشت. در واقع اگر همه بازیکنان آمادگی بدنی خود را حفظ کنند ما می توانیم در سطح بین المللی رقابت کنیم و بایرن مونیخ طی دو سال گذشته این موضوع را به وضوح نشان داده است.»

مطالب مرتبط