خبرنگار آلمانی به دلیل گل‌آلود کردن لباس‌اش برای گزارش سیل، اخراج شد

سوزانا اوهلن؛ مجری برنامه صبح بخیر آلمان شبکه تلویزیونی آرتی‌ال پس از نشر ویدیویی که او را در حال گل‌آلود کردن لباسش پیش از شروع برنامه و گزارش در زمینه سیل اخیر در این کشور نشان می‌داد، اخراج شده است.blankبراساس گزارش‌های این مجری شبکه آرتی‌ال پس از نشر ویدیوی آلوده‌کردن لباسش با گل عذرخواهی کرده و گفته است که او مرتکب یک اشتباه بسیار بد شده است.

شبکه آرتی‌ال هم گفته است که این مجری به علت نقض قوانین این شبکه از کار موقتا معلق شده است.

بر اساس گزارش‌ها وی در حال تهیه گزارش از منطقه باد مونسترایفل در شمال نوردراین-وستفالن بود، که هفته گذشته بارندگی‌های بی‌سابقه موجب تخریب خانه‌های زیادی شد و ده‌ها کشته بر جای گذاشت.

خانم اوهلن گفته است که همیشه پیش از فیلمبرداری‌ برنامه صبح‌ بخیر آلمان شبکه آر‌تی‌ال در منطقه در حال کمک به سیل‌زدگان بوده.

او گفته است که قبل از اینکه برنامه‌اش روی آنتن برود احساس «شرمساری می‌کند که با لباس‌ تمیز مقابل دوربین برود».

وی می‌گوید بدون اینکه فکر کند «روی لباس‌هایم گِل و لای» مالیدم.

در همان لحظه که وی خم شده بود تا لباس‌هایش را کثیف کند، یک تماشاچی از این موضوع فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند.

این مجری تلویزیون آلمان در ادامه بیانیه عذرخواهی‌اش نوشته که «این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد».

شبکه آرتی‌ال گفته است که پس از آنکه آنان در جریان این ویدیو قرار گرفتند، خانم اوهلن را معلق کرده‌اند.

این شبکه تلویزیونی نگفته که آیا اقدامات تنبیهی دیگری را برای این مجری در نظر خواهد گرفت یا خیر.

هفته گذشته بدترین سیل تاریخ آلمان در مناطقی از این کشور رخ داد که ویرانی‌های بسیار زیادی به بار آورد و حداقل ۱۷۰ کشته برجای گذاشت و میلیاردها خسارت به بار آورد.

همچنان ده‌ها نفر در اثر این سیل مفقود هستند.

رهبران اروپایی دلیل اصلی وقوع سیل را تغییرات اقلیمی می‌دانند، این سیل کشورهای بلجیم، سوئیس، لوکزامبورگ و هلند را نیز تحت تأثیر قرار داد.

مطالب مرتبط