رونالد کومان: از جدایی مسی نابود شدم

رونالد کومان؛ سرمربی هلندی بارسلونا می‌گوید که جدایی لیونل مسی از این باشگاه برای او بسیار دردناک تمام شده است.blankبه گزارش ورزش سه، کومان در گفتگو با نشریات اسپانیایی موندو دیپورتیوو و اسپرت درباره مسائل مختلفی چون جدایی لئونل مسی، پیشرفت ریکی پوچ در ابعاد مختلف، پیشرفت فیزیک ساموئل اومتیتی در هفته‌های اخیر و جذب لوک دی یونگ صحبت کرده است.

او در موردلاپورتا گفته است:« من همکاری با رییس فوتبالی را می‌پسندم، کسی که مایل به صحبت با بازیکنان باشد و در جلسات تمرینی شرکت کند. من صحبت با او را دوست دارم اما بعضی مکالمات باید خصوصی بمانند. گاهی مسائل بیش از آن چه باید در رسانه‌ها مطرح می‌شوند. لحظات سختی وجود داشته که یکی از آنها پایان فصل گذشته و دیگری هفته گذشته بود. یک بار دیگر رییس باشگاه همه چیز را علنا اعلام کرد و کار را بسیار خوب پیش برد. من این شیوه را دوست دارم. رابطه خوبی با او دارم. همه ما به دنبال کسب قهرمانی برای بارسا هستیم. می‌دانیم که زمان دشواری برای بسیاری از مسائل است اما رو به جلو می‌رویم.»

کومان همچنین در مورد اومتیتی و ریکی پوچ گفته است:« من همیشه به دنبال بهترین‌ها برای باشگاه و پیروزی در مسابقات هستم. من به این دو بازیکن اشاره نمی‌کنم، بلکه به صورت کلی حرف می‌زنم. مربی همیشه به دنبال قوی‌ترین تیم است و هر بازیکن این موقعیت را دارد که در تمرینات به مربی نشان دهد که شایسته فرصت‌های بیشتر است. بازیکنان بسیاری در میانه زمین حضور دارند. تنها راه موفقیت تلاش و کار است. اومتیتی این فصل از نظر فیزیکی بهتر شده است. ریکی باید در بعضی موارد پیشرفت کند.»

او در عین حال در مورد مسی گفته است:« من از جدایی مسی نابود شدم. این کلمه درست است. من در جریان مشکلات باشگاه با فرپلی مالی بودم اما همیشه امید داشتم که او زندگی حرفه‌ای خود را در این باشگاه به پایان برساند. این پایانی ناراحت کننده بود. ما باید به دنبال راه حل‌های فوتبالی در خط حمله باشیم. مسی استعدادی است که باعث پیروزی شما در مسابقات می‌شود. مشخص است که جای گل‌های او در تیم خالی خواهد بود.»

مطالب مرتبط