بایرن ستاره آلمانی چلسی را زیر نظر دارد

چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب آنتونیو رودیگر هستند؛ مدافعی که آخرین فصل حضور خود در چلسی را تجربه می‌کند و هنوز هیچ توافقی بین او و باشگاه لندنی برای تمدید قرارداد حاصل نشده است. به نظر می رسد که بایرن مونیخ نیز شرایط جذب آنتونیو رودیگر از چلسی را بررسی می کند.blankبه گزارش ورزش سه، در حالی که پیش از این از دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان محتمل‌ترین گزینه ها برای آینده آنتونیو رودیگر در صورت ترک چلسی نام برده می شد اما حالا به نظر می رسد که بایرن مونیخ نیز به صف مشتریان این ستاره آلمانی اضافه شده است. در واقع شواهد حاکی از آن است که نیکلاس سوله از بایرن مونیخ جدا خواهد شد بنابراین یولیان ناگلزمان رودیگر را گزینه مناسبی برای جانشینی او می داند.

البته بایرن مونیخ عجله ای در مورد تعیین وضعیت نیکلاس سوله ندارد و در صورتی که این باشگاه بتواند او را حفظ کند، یولیان ناگلزمان نیاز به جذب یک مدافع جدید برای تیمش نمی‌بیند. از طرف دیگر مذاکرات بین چلسی و مدافع آلمانی هنوز در جریان است و این امکان هم وجود دارد که او نهایتاً در جمع شاگردان توماس توخل ماندگار شود.

با همه اینها در صورتی که نهایتاً مذاکرات بین چلسی و رودیگر به بن‌بست کامل برسد، این بازیکن می تواند حضور در یکی از تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن یا همین بایرن مونیخ را انتخاب کند.

مطالب مرتبط