پیکه: همه می‌دانند مشکل بارسا چیست؛ حتی نابینایان

پس از شکست بارسلونا در برابر اتلتیکومادرید، جرارد پیکه؛ کاپیتان آبی‌اناری‌ها به شدت از وضعیت این تیم ابراز نارضایتی کرده‌است.blankدر هفته هشتم لالیگا تیم بارسلونا شب گذشته به مصاف اتلتیکومادرید رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

جرارد پیکه پس از بازی گفت: «دریافت گل چیز بدی است و هیچکس آن را دوست ندارد. فقط یک مشکل نداریم و بنظرم مردم می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. ما نمی‌توانیم در این راه ادامه بدهیم… همه می‌دانند که چه چیزی کم داریم ولی بنظرم در آینده پیشرفت خواهیم کرد. همه می‌دانند مشکل بارسا چیست؛ حتی نابینایان! همه ما انگیزه زیادی داریم که از این شرایط عبور کنیم و به تیم ایده آل هواداران تبدیل شویم.

بنظرم شرایط سختی است و ما هم رنج می‌بریم اما باید صادقانه حرف بزنم. پیش بینی این نتیجه را نداشتیم. از تعطیلات برای پر کردن دوباره شارژ باطری‌هایمان استفاده خواهیم کرد.

ما باید به تمرین و تلاش ادامه بدهیم. بازی را خوب شروع کردیم و شجاعانه به دنبال گل بودیم ولی موفق نشدیم، آنها هم با ۲ موقعیت گل زدند. اگر ۳ ساعت دیگر هم بازی می‌کردیم، شاید باز هم گل نمی‌زدیم. ر رختکن ما انگیزه بالایی داریم.»

مطالب مرتبط