شگفتی بزرگ: حذف آرسنال از جام حذفی بریتانیا

آرسنال با شکست برابر ناتینگهام فارست از رقابت‌های جام حذفی انگلیس حذف شد.blankبه گزارش ورزش سه، آرسنال امشب در دور سوم رقابت‌‌های جام حذفی فوتبال انگلیس یا همان FA CUP به مصاف ناتینگهام فارست رفت و نهایتاً این مسابقه با نتیجه ۱-۰ به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

مطابق انتظار در نیمه اول این آرسنال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌هایی هم روی دروازه ناتینگهام فارست ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشد تا بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم هم این آرسنال بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت روی دروازه ناتینگهام فارست ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا نهایتا توپچی‌ها به شکل ناباورانه ای دروازه خود را باز شده ببینند.

در دقیقه ۸۳ بازی حرکت زیبا و کار شده بازیکنان ناتینگهام فارست با ضربه تمام کننده لوئیس گرابان در دهانه دروازه همراه شد و تیم میزبان با نتیجه ۱-۰ پیش افتاد.

در ادامه تلاش‌های تیم میکل آرتتا برای به ثمر رساندن گل تساوی نتیجه ای در پی نداشت تا یک شگفتی بزرگ در رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس رقم بخورد و ناتینگهام فارست با شکست آرسنال راهی مرحله بعدی شود.

با حذف از رقابت های FA CUP حالا شاگردان میکل آرتتا در ادامه فصل باید تمام تمرکز خود را روی موفقیت در لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه بگذارند.

مطالب مرتبط