آلگری: فوتبال اختراع شیطان است!

مکس آلگری؛ سرمربی یوونتوس گفته است فوتبال اختراع شیطان است و «ما در پنج ثانیه آخر مسابقه مرتکب اشتباه شدیم.»blankبه گزارش ورزش سه، در شرایطی که به نظر می رسید تکلیف برنده سوپرجام ایتالیا در ضربات پنالتی معلوم می شود، اشتباه الکس ساندرو در دقیقه ۱۲۰ موجب گلزنی الکسیس سانچس و برتری اینتر در این دیدار شد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از رقم خوردن این نتیجه ابراز ناراحتی کرده و البته تاکید داشت اینتر در نیمه دوم خطر خاصی روی دروازه بیانکونری ایجاد نکرده است.

مکس آلگری گفته است: «فوتبال اختراع شیطان است و ما در پنج ثانیه آخر مسابقه مرتکب اشتباه شدیم. ما امشب در سوپرجام در مقابل تیمی که در حال حاضر قوی‌ترین تیم لیگ ایتالیا لقب گرفته به میدان رفتیم. اما یوونتوس در جریان این بازی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرده و اجازه ساختن فرصت های چندانی نیز به اینتر نداد.»

او افزوده است: « ما می‌توانستیم در جریان بازی دو بار دیگر به گل برسیم، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. اینتر در ۱۰ دقیقه ابتدایی جریان را در اختیار گرفت، اما در ادامه ما از لاک دفاعی بیرون آمده و بازی خود را ارائه دادیم.»

او در ادامه گفته است: «ما از رقم خوردن این نتایج در لیگ ایتالیا و سوپرجام عصبانی هستیم، اما باید به جنبه مثبت ماجرا نیز نگاه کرده و البته تلاش کنیم خیلی زود این شکست را فراموش کنیم. همه بازیکنان هدف مشترکی دارند. دنیله روگانی عملکرد خوبی از خود ارائه داده و الکس ساندرو نیز به جز آن صحنه آخر بازی نمایش موفقی داشت.»

آلگری همچنین گفته است: « ورود پائولو دیبالا در نیمه دوم به زمین؟ بعد از آن مصدومیت، دیبالا قادر نبود بازی‌های متوالی زیادی را انجام دهد. امشب امکان داشت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و این اتفاق نیز رخ داد، بنابراین من ابتدا دیبالا را روی نیمکت نگه داشتم. ما بازی را با ترس شروع کردیم، سپس  با اعتماد به نفس و آرام بازی کردیم و البته در نیمه دوم فرصت خلق موقعیتی به حریف ندادیم.»

مطالب مرتبط