گواردیولا: همیشه از توخل درس گرفته‌ام

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار برابر چلسی به تمجید از توماس توخل پرداخت.blankبه گزارش ورزش سه، دو تیم چلسی و منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گواردیولا که هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در دیدارهای تیمش غایب بود، در این بازی بار دیگر می‌تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.

گواردیولا در آستانه این بازی در تمجید از توخل به خبرنگاران گفت:« او بسیار خلاق است. یکی از معدود سرمربیانی است که من همیشه از او یاد گرفته‌ام که بتوانم مربی بهتری باشم. او در تمامی ابعاد عالی است. من از زمانی که توخل در ماینتس حضور داشت از کار او لذت می‌بردم.»

این مربی اسپانیایی در ادامه با تحسین سبک بازی توخل اضافه کرد:« من از تماشای بازی تیم‌های او و سبکی که برای تیمش به کار می‌گیرد لذت می‌برم. او باعث می‌شود که دنیای فوتبال، دنیای بهتری باشد. وقتی یک سرمربی پیدا می‌کنید که همیشه می‌خواهد در سبک بازی‌اش مثبت باشد، حس بسیار خوبی است.»

با این حال گواردیولا نسبت به اظهارات توخل درباره شرایط بهتر سیتی نسبت به سایر باشگاه‌های لیگ برتری واکنش نشان داده و مدعی شده بود که این تیم نیز مانند هر باشگاه دیگری تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان قرار گرفته است.

منچسترسیتی در حال حاضر با ۵۳ امتیاز از ۲۱ بازی در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته و چلسی با ۴۳ امتیاز از همین تعداد بازی در  جایگاه دوم قرار دارد. هرچند لیورپول با یک بازی کمتر از آبی‌های لندن ۴۲ امتیازی است.

دیدار امروز چلسی و منچسترسیتی اهمیت بسیاری در کورس قهرمانی دارد و چلسی به دنبال کاهش اختلاف امتیاز ایجاد شده با سیتیزن‌ها است.

مطالب مرتبط