رانگنیک: در صورت لزوم باز هم رونالدو را تعویض می‌کنم

رالف رانگنیک؛ سرمربی منچستریونایتد، از تصمیمش برای تعویض رونالدو دفاع کرده می‌گوید که در صورت لزوم باز هم رونالدو را تعویض خواهد کرد.blankبه گزارش ورزش سه، منچستریونایتد شب گذشته در خانه برنتفورد به مصاف این تیم رفت تا دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر را برگزار کند و موفق شد با نتیجه ۱-۳ در این بازی به پیروزی برسد.

اتفاق جالب توجهی که در این بازی رخ داد، تعویض رونالدو در دقیقه ۷۱ با هری مگوایر بود که خشم و ناراحتی این بازیکن پرتگالی را به دنبال داشت.

به نظر می‌رسید که این بازیکن از تصمیم رانگنیک به هیچ وجه راضی نیست و ترجیح می‌داد که در زمین بماند شاید موفق به گلزنی شود.

رانگنیک پس از سوت پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« این طبیعی است، یک مهاجم می‌خواهد گل بزند. اما او از یک مصدومیت کوچک برگشته و مهم است به یاد داشته باشیم که ما یک بازی درگیر هم در پیش داریم.»

این مربی آلمانی با اشاره به اتفاقی که در بازی برابر استون ویلا رخ داد اظهار داشت:« پس از شرایطی که در ویلا پارک به وجود آمد، ما باید این بار از برتری خودمان در زمین دفاع می‌کردیم و مهم بود که بار دیگر به دفاع پنج نفره برگردیم و با این که نتوانستیم کلین شیت کنیم اما برای ما اهمیت زیادی داشت که مطمئن شویم اتفاق دیگری رخ نمی‌دهد.»

رانگنیک در کنفرانس خبری خود نیز در پاسخ به سوالی درباره صحبت با رونالدو اضافه کرد:« تنها واکنشی که او نشان داد این بود که پرسید چرا من؟ چرا من را تعویض کردی؟ من باید تصمیمی را بگیرم که به سود این باشگاه و تیم باشد. ما این کار را وقتی ۰-۲ از استون ویلا پیش بودیم، کرد و نمی‌خواستیم بار دیگر همین اشتباه را تکرار کنیم.»

سرمربی موقت یونایتد اشاره کرد که این مشکلی شخصی نیست و ادامه داد:« درک می‌کنم که کریستیانو بلندپرواز است اما شاید وقتی در آینده سرمربی شود، همین تصمیم را بگیرد. من انتظار نداشتم که پس از تعویض در آغوشم بگیرد. می‌دانم بازیکنان گلزن چه فکری دارند و من مجبور به گرفتن این تصمیم بودم. شکلی با کریستیانو ندارم. او تازه از مصدومیت برگشته و ما بازیکنانی چون راشفورد و مارسیال روی نیمکت داریم، پس چرا از آنها استفاده نکنیم؟ اگر لازم باشد باز هم همین تصمیم را می‌گیرم.»

مطالب مرتبط