لاک‌پشت در مادرید؛ مدیر پی‌اس‌جی: امباپه با ما تمدید کرده‌است

ناصر الخلیفی؛ مدیر قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که همچون کیلیان امباپه؛ بازیکن فرانسوی این تیم در مادرید؛ پایتخت اسپانیا حضور داشته، مدعی شده که این بازیکن با پاریس تمدید کرده و قرارداد او به زودی رسمی می‌شود؛ خبری که پیش از این از سوی مادر امباپه تکذیب شده‌بود.

blank

عصر روز دوشنبه (۱۹ ثور) کادنا کوپه خبر از حضور کیلیان امباپه در شهر مادرید داد. ستاره پی‌اس‌جی که شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال او به رئال مادرید ماه‌هاست که به گوش می‌رسد.

او به همراه اشرف‌حکیمی؛ بازیکن پیشین رئال و دوست و هم‌تیمی فعلی خود که محصول آکادمی رئال است، چاشت را در رستورانت معروف لِنیا متعلق به دنی گارسیا صرف کرد. امباپه تصویری از خود در مادرید نیز منتشر کرد که جو رسانه‌های اسپانیا را کاملا تحت تاثیر خود قرار دهد.

کمی بعد مشخص شد که ناصر الخلیفی؛ مدیر پی‌اس‌جی نیز برای حضور در جلسه اتحادیه باشگاه‌های اروپا در مادرید حضور دارد. جلسه‌ای که در ورزشگاه وندامتروپولیتانو پیش‌بینی شده‌بود. حتی شایعاتی در مورد این‌که امباپه و الخلیفی با یک پرواز به مادرید رفته‌اند نیز منتشر شد.

خبرنگار ال‌چیرینگیتو توانست ناصر الخلیفی را در حال خروج از ورزشگاه وندا شکار کرده و از او در مورد حضور امباپه در شهر مادرید سؤال کرد و پاسخ مدیر قطری جالب بود: عجب سؤالی!

ساعتی پیش مانو ساینز؛ خبرنگار آاس در یک لایو اینستاگرامی ادعا کرد که الخلیفی در جلسه اتحادیه، به همتایان خود گفته‌است که با امباپه همه توافقات صورت گرفته و به‌زودی تمدید او رسمی خواهد شد؛ خبری که هفته گذشته لپاریزین؛ نشریه نزدیک به پی‌اس‌جی هم منتشر کرده‌بود؛ ولی خیلی زود توسط مادر امباپه تکذیب شد.

اگر ادعای الخلیفی درست باشد، خبری بسیار بد برای رئال محسوب می‌شود که یک‌سال است روی جذب این بازیکن برنامه‌ریزی کرده و دیروز شاهد بود که ارلینگ هالند نیز راهی سیتی شد. نه امباپه و نه هالند برای رئال مادرید؟

مطالب مرتبط