اندرابی: ۸۰ درصد رویدادهای جنایی از سوی پولیس کشف شده‌است

مسعود اندرابی؛ سرپرست وزارت امور داخله می‌گوید که در یک‌سال گذشته ۸۰ درصد از کل واقعات جنایی توسط پولیس کشف شده و مورد بررسی قرار گرفته‌است.blank

آقای اندرابی که امروز (پنجشنبه، ۵ ثور) در برنامه «حساب‌دهی حکومت به ملت» دستاوردهای وزارت امور داخله طی یکسال گذشته را ارائه می‌کرد، گفت که تلاش پولیس برای پیداکردن شبکه‌های جرمی جریان دارد.

افق را در تلگرام دنبال کنید

سرپرست وزارت امور داخله گفت که هدفمندبودن ۸۰ درصد کشف واقعات جرمی، تمرکز پولیس بالای این شبکه‌ها را نشان می‌دهد. او افزود که عملیات برای گرفتاری مجرمانی که در این شبکه‌ها فعالیت دارند آغاز شده‌است.

اندرابی گفت که وزارت امور داخله تلاش دارد تا سطح این جرایم را پایین بیاورد و راهکار دوامداری برای آن ایجاد کند.

او افزود که نیروهای قطعات خاص وزارت امور داخله در سال گذشته دو هزار عملیات انجام داده‌ که در چندین عملیات با دیگر نیروهای امنیتی و دفاعی نیز شرکت کرده‌اند. او همچنین از هماهنگی کامل میان نیروهای امنیتی خبر ‌داد.

مسعود اندرابی، ملکی‌سازی بخش‌هایی از وزارت امور داخله، الکترونیکی‌کردن استخدام‌ها در این وزارت، مبارزه با فساد اداری، تسهیل خدمات دریافت پاسپورت و پیشرفت در جنگ را از دیگر دستاوردهای این وزارت عنوان کرد.

او همچنین گفت که در سال گذشته ۳۵۰۰ عملیات انجام از سوی پولیس مبارزه با مواد مخدر انجام شده که در نتیجه آن ۴۲۶۳ تن گرفتار شده‌اند.

به‌گفته‌ سرپرست وزارت امور داخله، چندین کارخانه تولید و بسته‌بندی مواد مخدر نیز از سوی پولیس تخریب شده و چندین تان مواد مخدر از بین برده شده‌است.

مطالب مرتبط