نشست خبری وزیر پاکستانی با گوش‌های گلابی و بینی گربه‌ای

نشست خبری یکی از اعضای هیات دولت پاکستان پس از آن که فیلتر «چهره پشک» که به‌صورت اشتباهی فعال شده‌بود علاوه بر این‌که خبرساز شد، اسباب خنده و طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی را نیز فراهم کرد.
blank

به گزارش افق به نقل از بی‌بی‌سی، جمعه گذشته،‌ ۱۴ جون،‌ شوکت‌علی یوسف‌زی در حال پاسخ‌دادن به سؤالات خبرنگاران بود و این جلسه از صفحه فیسبوک حزب “تحریک انصاف” به‌طور زنده پخش می‌شد که ناگهان به‌طور تصادفی تنظیمات کمره موبایل تغییر کرد و فیلتر چهره پشک فعال شد.

آقای یوسف‌زی از عملکرد دوربین آگاهی نداشت و به سخنانش ادامه می‌داد؛ اما کاربران شبکه‌های اجتماعی به طنز و شوخی‌ پرداختند.

هرچند تصاویر آقای یوسف‌زی با فیلتر پشک در مدت زمان کوتاهی به‌صورت گسترده‌ دست به‌دست می‌شد، انتظار می‌رفت او در این‌باره مجددا در فیسبوک‌اش توضیح دهد یا عذرخواهی کند؛ اما گفت که اشتباهی رخ داده‌است که نباید خیلی جدی گرفته‌شود.

هرچند این اشتباه در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی پاکستان جدی گرفته‌نشد؛ ولی برای مدتی اسباب خنده و طنز کاربران شد.

با فعال‌شدن فیلتر پشک روی چهره آقای یوسف‌زی و یکی‌دیگر از مسؤولانی که در کنار او نشسته‌بود،‌ گوش‌های گلابی‌رنگ و بروت پشک ظاهر شد که در مدت کوتاهی نبض فضای مجازی پاکستان ‌را برای ساعاتی در دست گرفت.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس عجیب و غریب این مقام پاکستانی با جملات «میو میو» این عکس را بارها منتشر کردند.

برخی کاربران هم پیشنهاد دادند که خیلی خوب است که گاهی جلسات رسمی با این چهره‌ها نشر شود.

موارد این‌گونه در دنیا خیلی کم اتفاق می‌افتد و به همین‌خاطر است که کاربران برای مدتی طولانی دست از سر سوژه برنمی‌دارند. چهره‌های سیاسی که نسبت به کاربران عادی بسیار حضور اندکی در شبکه‌های اجتماعی دارند اگر دچار اشتباهی شوند موجی از انتقاد‌ و گاه هم طنز و خنده کاربران را برمی‌انگیزد.

مطالب مرتبط