زن هندی قربانی تجاوز، از سوی مردان آتش زده شد

یک زن ۲۳ ساله هندی که مدعی شده بود چند مرد به‌صورت گروهی به او تجاوز کرده‌اند، هنگام رفتن به دادگاه برای رسیدگی به شکایتش از سوی گروهی از مردان آتش زده شد.blank

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که دست‌کم دو مهاجم کسانی بوده‌اند که از سوی این زن متهم به‌تجاوز شده بودند.

این زن جوان در حال حاضر در شفاخانه‌ای در ایالت اوتارپرادش در شمال هند بستری است و به‌خاطر وسعت سوختگی وضعیتش بحرانی توصیف شده است.

پولیس این ایالت گفته که پنج مرد از جمله دو نفری را که ادعا شده به این زن تجاوز کرده بودند، به ظن آتش زدن او بازداشت کرده است.

گفته می‌شود که این زن در حال رفتن به ایستگاه قطار بود که چند مرد به او حمله کردند. این مردان سپس او را به محلی در نزدیکی ایستگاه قطار برده و در آن جا آتش زدند. این حادثه در منطقه‌ای اتفاق افتاده که اخیرا یک مورد دیگر تجاوز نیز در آن جا گزارش شده بود.

پولیس هند در ماه جولای تحقیقاتی را علیه یکی از اعضای حزب حاکم آغاز کرد. این تحقیقات پس از آن شروع شد که یک زن که او را به تجاوز متهم کرده بود در یک حادثه رانندگی بشدت مجروح شد.

در ماه نوامبر یک زن ۲۷ ساله در شهر حیدرآباد مورد تجاوز قرار گرفت و به آتش کشیده شد. پس از پیدا شدن جسد سوخته این زن در پی ناپدید شدنش در هفته گذشته، اعتراضاتی در سراسر هند برپا شد.

تجاوز و خشونت جنسی علیه زنان از دسامبر سال ۲۰۱۲ و پس از تجاوز گروهی و قتل یک زن جوان در یک بس در دهلی؛ پایتخت هند در کانون توجه در این کشور قرار گرفته است.

براساس تازه ترین آمار دولتی، پولیس ۳۳ هزار و ۶۵۸ مورد تجاوز را فقط در سال ۲۰۱۷ ثبت کرده که به معنای آن است که روزانه به طور متوسط ۹۲ مورد تجاوز در این کشور صورت می‌گیرد.

مطالب مرتبط