گواردیولا: در صورت شکست مقابل رئال مادرید اخراج می‌شوم

پپ گواردیولا؛ سرمربی باشگاه منچسترسیتی مدعی شد در صورت شکست مقابل رئال مادرید، ممکن است مدیران باشگاه حکم اخراج او را صادر کنند و دوران حضورش روی نیمکت سیتی به پایان برسد.blank

گواردیولا از حساسیت دیدار برابر رئال مادرید برای آینده‌اش خبر داد و گفت: من می‌خواهم فاتح لیگ قهرمانان شوم. من رویای رسیدن به این هدف را در سر داشته و از روند آمادگی تیم‌ام برای بازی مقابل رئال مادرید طی دو هفته آینده هیجان‌زده هستم. این روند و این دو هفته مانده تا آغاز مسابقه، شیرین‌ترین بخش دوران مربی‌گری‌ام خواهد بود. اگر ما قادر به غلبه بر رئال مادرید نباشیم، ربیس یا مدیر باشگاه منچسترسیتی نزد من آمده و می‌گویند ما به اندازه کافی خوب نبوده‌ایم. ما می‌خواستیم امسال فاتح لیگ قهرمانان شویم و به دلیل این شکست تو را اخراج خواهیم کرد.

بعد از کسب قهرمانی در دو فصل متوالی در لیگ برتر، سیتیزن‌ها امسال چانسی برای رقم‌زدن دوباره این اتفاق نداشته و مدت‌هاست کورس را به لیورپول واگذار کرده‌اند. سیتی امسال امیدوار است سنت‌شکنی کرده و برای اولین‌بار قهرمان اروپا شود؛ اما پپ گواردیولا و شاگردانش در همین ابتدای راه، حریف دشواری مانند رئال مادرید را در پیش رو می‌بینند.

مطالب مرتبط